Modelele Lamborghini din prezent se dovedesc a fi foarte căutate în rândul celor care își permit mașini de performanță și de lux. Două dintre modelele sale, Urus și Revuelto, au o cerere atât de mare, încât Lamborghini nu mai reușește să țină pasul. Tocmai de aceea, marca italiană a anunțat că toată producția lui Urus este sold-out până în 2026.
Inclusiv Lamborghini Revuelto, noul hypercar hibrid al mărcii, este acum sold-out pentru și mai multă vreme, mai exact până în 2027. Încă de la momentul lansării din 2018, Lamborghini Urus s-a dovedit a fi cel mai căutat și mai vândut model din istoria mărcii. Actuala generație a SUV-ului exotic va rămâne în producție cel puțin până în 2029. Acela va fi anul în care Lamborghini Urus va primi o nouă generație, care va fi electrică.
Lamborghini mai oferă vești bune și despre cel mai nou model lansat, Temerario. Succesorul hibrid al lui Huracan a primit un răspuns foarte pozitiv din partea publicului, potrivit mărcii și se așteaptă deja la o cerere mare pentru noul model.
Anul trecut, Lamborghini a vândut 10.112 mașini la nivel mondial, un record pentru marca italiană.
Acest record are șanse să fie doborât în 2024, mai ales dacă vedem că Lamborghini a avut vânzări record în primele 9 luni ale acestui an. Din ianuarie până în septembrie, Lamborghini a vândut 8411 mașini la nivel mondial, mai multe cu 8.6% față de aceeași perioadă din 2023.via Lamborghini
Aţi văzut dezastru din Spania...
Şi ăsta este doar începutul, pentru o serie de 100 de ani (de dezastre naturale)
Electrikkk bănuiesc ca vrei sa oprești și mișcarea plăcilor tectonice, a continentelor, erupția vulcanilor și erupțiile solare, tot cu BEV-uri.
Mai erau unii care au folosit religia sa creeze impresii de genul și au omorât (la propriu) milioane de oameni… ghinion, nu mai punem botul. Foarte mulți dintre noi știm la ce se folosesc aceste “spaime” și care este scopul. Sunt doar asocieri forțate pentru a se justifica scopul onora.
Planeta a trecut prin extincții în masă și noi nici nu eram “prin zonă”, că poți sau nu poți înțelege, se va întâmpla din nou mai devreme sau mai târziu, iar “omul” acest buric al Pământului nu va putea face nimic, absolut nimic.
Asta nu înseamnă ca nu-mi pare rău pentru situația din Valencia, dar natura nu are sentimente și nici o agendă. Ploaia și evenimentele metodologice (considerate de noi extreme) nu este ceva ce putem controla… shit happens!!!
Aceste manifestări meteo nu sunt în premieră și nici pe departe atât de extreme față de ceea ce deja s-a întâmplat pe acesta planetă, atâta doar că civilizația umană este la un moment în care nu ne “place”.
Au fost perioade în care a plouat intens sute de mii de ani!!!
Știi tu sigur ca așa ceva nu va mai fi posibil și asta pentru ca trecem la BEV-uri… serios???
Nu zic să nu reducem poluarea din respect pentru noi înșine și pentru cei de lângă noi… dar abordarea asta este de dreptul cretină și lipsită de respect.
Nu ai cum să dovedești și să susții ce spui… sunt doar asocieri pentru foci spălate pe creier.
Si cand tai copacii ca sa faci case peste case, sapi tuneluri, schimbi aspectul zonei, nu cred ca poti spune ca nu a facut nimic omul ca sa influenteze natura.
E adevarat ca dezastre naturale au fost si vor mai fi, dar multe probleme le cream cu totii.
Nu se salveaza cu BEV natura, ca pentru baterii (metale rare) se sapa destul de mult...
Cu trump la putere, petrolul se va pompa din greu, dar nu stiu cum o sa scoata camasa cu sponsorul Musk. Se pare ca mijesc zorii epocii dictatoriale. Daca si America ingenuncheaza controlului rusesc, toate tarile mici, vecine bolsevicilor vor avea o viata foarte scurta si grea.
Lamborghini electric in 2029 chiar nu stiu daca o sa apuce lumina zilei, dar om trai si-om vedea. Multi cantau prohodul lui Lambo si Ferarri cand au scos primul SUV, iar acum vanzarile groase le face exact masina pe care puristii si traditionalii o urau cu flacari.
Lambo o duce foarte bine la ora actuala, cu motoarele pe benzina de la 8 cilindri in sus. Din pacate vanzarile lui C63 AMG sunt in zona dezastrului din cauza motorului in 4 cilindri. Clientul traditional stie exact ce vrea. Cand managementul isi pierde simtul realitatii si ii dicteaza ce sa cumpere, piata s-ar putea sa-i lase fara job. Chiar sunt curios daca Lambo electric o sa apara peste 4 ani, si daca da, care va fi decizia clientilor cu cardurile grase.