Casa de tuning Manhart a pregătit un pachet de performanță și un kit de caroserie dedicat SUV-ului Lamborghini Urus.
Standard, motorul V8 biturbo de 4.0 litri oferit de Lamborghini dezvoltă 650 de cai putere și 850 Nm. Mulțumită pachetului pregătit de Manhart, unitatea pe benzină oferă acum 812 cai putere și 980 Nm. Kit-ul dezvoltat de tunerul german include o unitate de control cu un software nou, turbine modificate și un sistem de evacuare îmbunătățit. Totodată, Manhart spune că a operat o serie de modificări și la nivelul transmisiei automate cu opt rapoarte.
Versiunea de serie a SUV-ului italian poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde, iar viteza maximă este de 305 km/h. Pentru moment, reprezentanții Manhart nu au oferit valori cu privire la viteza maximă sau timpul necesar pentru sprintul de la 0 la 100 km/h.
La nivel estetic, Manhart a pregătit o serie de accesorii de caroserie fabricate din fibră de carbon și jante de 21 de inch cu design special.
Via | Carscoops
Mai dinamic și mai progresiv ca niciodată design-ul propus de casa Manhart depsaseste asteptarile celei mai exigente clientele a carei singura pasiune este excelenta.
Cu o prezenta puternica pe sosele modelul impresioneaza de la prima vedere prin proportiile armonioase, ornamentele subtile de rosu si materialele autentice de fibra de carbon imbinandu-se perfect cu liniile puternice agresiv taiate ce emana o senzatie de sportivitate extrema.
...asa trebuia sa sune articolul, nu?
PS. De-ați ști câte grupuri sanitare eminamente fermecătoare (d.p.d.v. arhitectonic) am avut fericita ocazie de a ȋntâlni ȋn viața mea…așa că unul ȋn plus sau ȋn minus nu mai contează.
”Doar un cuvânt!” – vor exclama unii “avocați”, dar n-ar fi prima dată…fie și doar un cuvânt. Că dacă pretinzi (fie și “doar” prin sugestie, nu ȋn mod expres) că ești impecabil, infailibil, excepțional, atunci trebuie să confirmi ȋn permanență! Dumnezeiește!! Fără nicio “fisură”…
Vivat Academia!, desigur (nu-i așa, @someone?), dar ȋndeosebi ȋn aula/aura ȋnaltelor efuziuni științifico-filosofice se cere să măsori de zece ori (gândul, intenția) și să glăsuiești o singură dată, Poliția Lingvistică (deși nici ea ireproșabilă) stând acerb la pândă…
Ȋmi pare rău doar pentru faptul că, treptat, tot mai mulți vor cădea ȋn plasă…Plasă fabricată la Viena.
Ce naiba, cert este că lumea (inclusiv cea auto) n-a ȋnceput nici cu mine, nici cu cel mustrat, nici cu ceilalți dintre noi, deci haideți să ȋncetăm odată cu aceste veleități ridicole cum că ne pretăm doar la analize-etalon (mai ales bazate pe “truismul” cifrelor) și emitem doar opinii-etalon (inclusiv pe plan estetic – ceea ce-mi place mie ție s-ar putea să-ți repugne sau cel mult să te lase indiferent și viceversa). Să considerăm și să dăm de ȋnțeles, de fiecare dată, că mai avem ȋncă destule provocări de descoperit, ȋncă destule lucruri de ȋnvățat. Viața ȋnsăși ne-a dovedit cu prisosință că suficiența (niciodată conștientă de sine, sic!) se ȋngemănează “de minune” cu admirația (degenerată uneori ȋn venerație și chiar ȋn idolatrie) reciprocă a afinilor hibei, situație ȋn care circumspecția de natură și menire critică este ȋnăbușită cu desăvârșire...Și, după cum știm, buruienile nu se anihilează reciproc, ci cresc ȋmpreună și cauzează ofilirea plantelor cu adevărat rodnice.
Sper că am extras cu toții esențialul pledoariei mele: dacă ești de acord cu cineva la nesfârșit, atunci problema este mai gravă decât ai realiza sau decât ai admite.
PS. Eu, unul, ador…”negativele”. Cu cât primesc mai multă vopsea roșie, cu atât mă simt mai bine, mai reconfortant. Mă motivează să nu-mi părăsesc propriul modus operandi/pensandi/vivendi/amandi. Ȋn schimb, “scorurile” domnului Kirotractor, de pildă, sunt fabuloase pe linie (de parcă ar juca Barcelona ȋn vreo ligă inferioară de la noi), dar, dacă mi s-ar fi ȋntâmplat mie aceeași chestie (până la urmă, bravo dumnealui – are tot dreptul să se bucure de aprecieri și inclusiv eu ȋl “punctez”, dar nu mereu, neȋmpărtășind chiar toate ideile sale și nelăsându-mă influențat de tendința evoluției “scorului”), m-ar fi deprimat.
PPS. Dacă vedeți “dislike-uri” ȋn dreptul lebedei vieneze, să știți că eu nu “contribui” cu niciunul.
a fost o caruta de ironie acolo :)
acu' poate ca unii sunt dezamagiti de aceasta "dezvaluire" da'....
plus ca "O"-ul il gasim si in alta parte, ma refer la textele din mapele de presa a constructorilor, preluand "vrajelile" respective in forma lor originala, pentru a nu le diminua din "farmec" dar combinandu-le intr-o constructie potrivita subiectului
sic!
Cauciucul era un Michelin aproape nou, pe 22'...
Personal consider inadecvate pentru acest gen de masina un talon asa de mic al anvelopei...
Oriune ai merge cu masina, chiar si cea mai mica bordura iti distruge roata...dar un off road fie el si ultrasoft.