Lamborghini își propune ca Urus să fie cea mai sportivă propunere a segmentului SUV-urilor de lux, dar compania italiană are posibilitatea să ducă această idee mai departe atât în direcția sportivității, cât și înspre lux. Datorită acestui model și a derivatelor sale, compania italiană și-ar putea rotunji veniturile fără să dilueze esența mărcii. Urus, primul SUV din era modernă a mărcii, va fi construit pe o variantă personalizată a platformei noului Audi Q7 și a viitorului Bentley Bentayga, cel din urmă fiind programat să devină cel mai luxos model din segment.
Actualul BMW X6M accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.2 secunde, iar varianta standard a lui Urus este așteptată vină cu o valoare mai bună, în contextul în care Lamborghini și-a propus deja să ofere cel mai performant SUV din lume. Asta înseamnă că eventuala variantă SuperVeloce ar trebui să asigure un timp 0-100 km/h de sub patru secunde. În ceea ce privește varianta de serie a lui Urus, șeful mărcii italiene promite păstrarea design-ului exterior angular, dar și adaptarea interiorului pentru a asigura un nivel înalt de confort pentru pasageri. Mai mult decât atât, interiorul va fi mai convențional și va lua în considerare necesitățile unei familii pe parcursul unui întreg an, ceea ce va fi diferit de ceea ce se întâmplă cu celelalte modele din oferta mărcii din Sant'Agata Bolognese.Via Autocar
Oare există vreo limită în manipularea clienților care sunt dispuși să-și hrănească orgoliul prostesc? E o cursă nebunească inițiată de Q7 și X5 la care se angajează tot mai multe firme: Porsche, Lamborghini, Bentley, Subaru și sunt convins că lista va continua.
Tot ce contează este să dea banii cocălarul (și nu mă limitez la parveniții de RRRRRomânica). În rest, nu contează că te prezinți la saloane de tradiție cu adevărați monștri inutili, pătând renumele unor mărci consacrate în cu totul altceva....
PS:Nu sunt vulpe și îmi plac strugurii adevărați, nu hibrizii fără gust.