Lamborghini Urus a fost prezentat la finalul anului trecut, iar începând cu luna aprilie, SUV-ul constructorului italian poate fi comandat și în România. Pentru a promova și mai mult noul Urus, Lamborghini a transformat un exemplar într-un lead car (asemănător cu safety car-ul din Formula 1) și l-a trimis pe circuit pentru a "veghea" mașinile implicate în competiția Super Trofeo Europe.
Primele imagini cu lead car-ul Lamborghini Urus au fost publicate de constructorul italian pe contul oficial de Facebook. Exemplarul folosit a primit o serie de stickere care să accentueze liniile agresive, dar și logo-urile sponsorilor Super Trofeo Europe.
Concurenții implicați în competiția Super Trofeo Europe folosesc noul Huracan Super Trofeo Evo. Modelul constructorului italian are un motor V10 de 5.2 litri care produce 612 cai putere. Resursele propulsorului sunt gestionate de o transmisie secvențială cu șase trepte și sunt transmise exclusiv către puntea spate. Versiunea din acest an a lui Huracan Super Trofeo Evo a primit o serie de modificări aerodinamice, un sistem ABS cu 12 setări și un sistem de control al tracțiunii cu 9 moduri.
Primele două curse ale noului sezon Super Trofeo Evo s-au desfășurat pe circuitele de la Monza și Siverstone, iar până la finalul anului, concurenții implicați în competiția monomarcă vor pilota pe Misano (iulie), Spa-Francorchamps (iulie), Nurburgring (septembrie) și Vallelunga (noiembrie).
Totodată, Lamborghini nu exclude un program în motorsport pentru Urus, dar oficialii constructorului italian spun că vor monitoriza parcursul lui Bentley Bentayga în cursa de la Pikes Peak și mai apoi vor lua o decizie.
Via | Lamborghini
Comentarii (0)