Lamborghini si Bugatti - OUT!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ciuda zvonurilor recente privind noile modele Lamborghini si Bugatti, ambele companii sunt in pragul unei despartiri de concernul Volkswagen.
Au mai fost zvonuri ca Porsche intentiona sa cumpere grupul Audi dar se pare ca planurile s-au schimbat. Acum, Porsche va incerca sa se reorienteze catre Volkswagen, prin eforturile presedintelui sau Wendelin Wiedeking care candideaza pentru al treilea scaun din cele 20 ale administratiei VW. Porsche detine in prezent doua scaune in consiliul de administratie al VW.
Tinta lui Wiedeking este sa faca din Volkswagen un competitor pentru Toyota si un partener de valoare pentru Porsche in ceea ce priveste impartirea componentelor comune, platformelor si datelor tehnice. Presedintele Porsche este de parere ca Grupul Volkswagen este o mina de aur dar ca este nevoie "sa sapi zi si noapte". Nevoia de a imbunatati eficienta face sa nu mai existe loc pentru brand-uri exotice ca Bugatti si Lamborghini, care consuma resurse importante: bani, timp si ingineri.
Wiedeking a declarat intr-un interviu recent ca "s-a terminat cu joaca".Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)