Potrivit celor de la IHS, SUV-ul Bentley ar putea să înregistreze 4.000 de unităţi vândute din 2014 până în 2016, pe când echivalentul său de la Lamborghini ar putea înregistra mai puţin de 2.400 de unităţi într-un an de la lansare. Henner Lehne, analistul care a făcut aceste estimări, consideră că va fi dificil pentru specialiştii în marketing de la Bentley şi Lamborghini să facă cele două SUV-uri profitabile, fiind necesare strategii de business clare de la lansare până la ieşirea din producţie.
Cele două SUV-uri de lux erau create în ideea în care a fost dezvoltat Cayenne, SUV-ul de la Porsche.
În cazul mărcii din Zuffenhausen, Cayenne a ajuns să înregistreze jumătate din livrările şi vânzările anuale ale constructorului german, valoare care nu ar fi fost credibilă având în vedere criticile apărute la momentul lansării primei generaţii a lui Cayenne. Amânarea lansării lui Urus şi EXP 9F le-ar putea oferi un avantaj celor de la Maserati, care pregătesc o versiune de serie a lui Kubang pe o platformă modificată de Jeep Grand Cherokee.Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (1)