Deşi este unul dintre cele mai aşteptate SUV-uri ale deceniului, Lamborghini Urus ar mai putea întârzia. Potrivit unor surse apropiate constructorului din SantAgata Bolognese, decizia de a produce Urus încă aşteaptă undă verde.
Audi ar urma să decidă materializarea proiectului, însă există unele temeri privind profitabilitatea SUV-ului. Instabilitatea economică mondială şi climatul dezechilibrat din Orientul Mijlociu ar urma să afecteze serios decizia de cumpărare a unui SUV exotic, al cărui preţ va ajunge la aproximativ 200.000 de euro.
SUV-ul Lamborghini a fost dezvoltat deja sub formă conceptuală, iar discuţiile privind producţia sunt avansate. Cu toate acestea, factorii mai sus enunţaţi ameninţă continuarea proiectului. „Suntem convinşi că Urus va putea creşte vânzările noastre la nivel mondial, dar condiţiile financiare trebuie să fie solide. În acest moment există semne care ne duc cu gândul la o evoluţie negativă a economiei, generată de neliniştea din Orient. Chiar dacă acest lucru nu se reflectă momentan şi în evoluţia noastră comercială, fiindcă estimăm vânzări mai mari decât în 2013”, a declarat o sursă anonimă, citată de Autocar.
Noul Lamborghini Urus este aşteptat să folosească platforma modulară MLB, anunţată deja pentru viitoare SUV-uri mari, cum sunt Volkswagen Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne şi chiar Bentley EXP9F. Sub capotă se va afla un ansamblu hibrid, cu resurse extrem de generoase, asemănător celui pe care l-am văzut pe conceptul Asterion, prezentat luna aceasta la Salonul Auto de la Paris.Lamborghini Asterion Concept, primul hibrid din istoria italienilor
via autocar
Toti romanasii care au acum bmw X6M , cayenne turbo , mertan suv amg ..etc o sa migreze spre labo' Urus ca doar e ultima fitza.si la 200k euro este un mizilic :)
Au si motive. Lamborghini "Urâtus" e noul babalau pentru copii
o ciudatenie in curtea porsche; ceva ce nu-i reprezinta si pateaza spiritul pur sportiv.
ML-ul e ceea ce ar trebui sa fie!
Faptul ca majoritate acestor masini in Romania sunt cumparate de oameni care stau in orase supra-aglomerate , in care locurile de parcare sunt putine si poluarea este mare , ne arata ca aceste masini nu sunt cumparate in functie de utilitate ci doar sa le arate vecinilor si celorlati concitadini ca ei au masini mari si ca pot ocupa 2-3 locuri de parcare deodata si ca pot polua dupa bunul lor plac atat aerul pe care il respiram cu totii cat si dpdv fonic .
Nu conteaza ca ai un ML , GL , X6 , Q7 sau alte abrevieri atat timp cat stai intr-un oras aglomerat si o astfel de masina nu face decat sa incurce circulatia , sa ocupe 2 locuri de parcare , consuma si polueaza cat 10 masini si nu in ultimul rand costa cat cel putin 5 masini ....atunci aceasta masina nu aduce nici un avantaj financiar sau ecologic posesorului .
Si atunci de le cumpara lumea ? ...pai aici intervine mentalitate , apare 'ego-ul " posesorilor care trebuie hranit , imaginea sociala .
Deci nu conteaza in oras se merge bara la bara intr-o masina care poate atinge 300Km/h atat timp cat proprietarului ii faca placere sa priveasca de sus pe ceilalti participanti la trafic , sa traga sfori la primarie ca sa-i rezerve 2 locuri de parcare ca pe un singur loc nu incape monstrul , sa arate la lume ca el are bani si "valoare" desi locuieste intr-o locuinta care costa mai putin decat a dat pe masina .
In concluzie labo' Urus va avea un succes garantat pe piata din Romania cat si pe multe alte piete din Europa , America , Asia sau Orientul Mijlociu .
S-ar putea vindeca dand o tura prin Italia, unde cu toate ca veniturile medii si nivelul de trai sunt mai ridicate decat in Romania (deci nu e vorba ca nu si-ar permite o rata la X6), oamenii s-au orientat preponderent spre masini micute. Clasa mini, mica sau cel mult compacte. Si asta datorita aglomerarii, stradutelor inguste, acelor de par samd. Poate ca ar trebui sa luam o lectie de la ei.
Dar tocmai asta spuneam... romanul grandoman vede numai pretul... e un stimul foarte puternic, ce anesteziaza o logica de bun simt.
Si cand spun grandoman, ma refer si la cei care isi permit si la cei care doar viseaza la asemenea masini.
Numai in Ro asigurarea nu tine cont de clientii care nu au avut probleme
Aici scade sau creste exponential cu accidentele