Lamborghini a decis că este momentul potrivit pentru un nou experiment prin care să demonstreze că un model precum Huracan ar putea fi transformat într-un off-road prin împrumutarea unor elemente de la SUV-ul Urus.
Rezultatul este Lamborghini Huracan Sterrato, un concept off-road care iese în evidență în special prin garda la sol cu 47 de milimetri mai mare decât cea a lui Huracan, dar și prin unghiul de degajare cu 6.5% mai generos.
De asemenea, conceptul este echipat cu jante de 20 inch dezvoltate special pentru condiții dificile de off-road și beneficiază de modificări la suspensii, dar și de tracțiune integrală și direcție integrală.
Cuplul este îmbunătățit, stabilitatea în viraje este mai bună, iar cutia de viteze cu dublu abreiaj cu 7 trepte și sistemul de tracțiune integrală au fost recalibrate pentru off-road.
Inginerii constructorului italian au apelat la diverse materiale compozite pentru a proteja mai bine structura generală a șasiului, pe lângă introducerea unor componente din aluminiu.
La interior, Huracan Sterrato include o celule de siguranță din titan mai ușoară, centuri de siguranță în patru puncte sau scaune sport.Din punct de vedere tehnic, Huracan Sterrato împrumută unitatea de propulsie V10 de 5.2 litri de pe Huracan, care generează 640 de cai putere și un cuplu maxim de 600 Nm.
Lamborghini nu este la prima experiență cu modele off-road, după ce în anii '70 a dezvoltat Jarama and Urraco, două mașini de raliuri care au îmbinat calităților mașinilor de performanță cu cele specifice unor modele off-road.
Via Lamborghini
Comentarii (0)