Lamborghini susţine că nu va devia de la tradiţia motoarelor aspirate. Cel puţin în viitorul apropiat. Stephan Winkelmann, omul care conduce destinele companiei din SantAgata Bolognese, a declarat pentru publicaţia americană Motor Trend că inginerii italieni se vor concentra doar asupra motoarelor aspirate.
Deşi majoritatea constructorilor de supercaruri se decid să adopte soluţii de propulsie hibride, forţaţi de reglementările stricte în materie de poluare,Winkelmann recunoaşte că soluţia pentru reducerea emisiilor este cea hibridă, dar susţine că Lamborghini încă cercetează momentul potrivit pentru o maşină de acest tip. Oficialul recunoaşte că brandul pe care îl conduce ar putea împrumuta tehnologia de la Grupul Volkswagen. Germanii au evoluat destul de mult la acest capitol şi ar putea furniza un motor electric brandului său exotic.
Winkelmann susţine însă că va mai aştepta câţiva ani până la aceast transfer. Până atunci motoarele V12 vor fi principala armă împotriva rivalilor de la Ferrari.
Acelaşi preşedinte a declarat că viitorul model Lamborghini va fi SUV-ul Urus. Acesta va fi ”o revoluţie în segment şi va ieşi în evidenţă”, după cum susţine chiar Winkelmann. Tot el a recunoscut că următorii patru ani, până la debutul versiunii de serie, vor fi extrem de dificili, departamentul de cercetare şi dezvoltare urmând să propună mai multe soluţii pentru SUV-ul italienilor.
via wcf
Nissan GT-R (ex Skyline) e pe piata de mult timp. Atat de mult timp incat a devenit o legenda in industria auto, iar fiabilitatea de top a motorului e demonstrata si prin faptul ca e preferata pasionatilor de tuning extrem.
Stock, iesit din fabrica, e un motor japonez exceptional cu 0 (zero) probleme de calitate. E asamblat manual intr-o camera sterila, fiecare detaliu fiind inspectat vizual cu instrumente de inalta precizie.
PS: tocmai ce au montat pe Aventador un twin-turbo si l-au dus in 1000 de cai putere :)