Lamborghini: „Nu vom renunţa la motoare aspirate. Nu e momentul pentru hibrizi”

de Bogdan Mirică
Luni, 10.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lamborghini îşi va canaliza energia asupra motoarelor aspirate şi în anii următori. Preşedintele italienilor susţine că încă nu e momentul unui împrumut tehnologic de la părintele Volkswagen.

Deşi majoritatea constructorilor de supercaruri se decid să adopte soluţii de propulsie hibride, forţaţi de reglementările stricte în materie de poluare, Lamborghini susţine că nu va devia de la tradiţia motoarelor aspirate. Cel puţin în viitorul apropiat. Stephan Winkelmann, omul care conduce destinele companiei din SantAgata Bolognese, a declarat pentru publicaţia americană Motor Trend că inginerii italieni se vor concentra doar asupra motoarelor aspirate.

Winkelmann recunoaşte că soluţia pentru reducerea emisiilor este cea hibridă, dar susţine că Lamborghini încă cercetează momentul potrivit pentru o maşină de acest tip. Oficialul recunoaşte că brandul pe care îl conduce ar putea împrumuta tehnologia de la Grupul Volkswagen. Germanii au evoluat destul de mult la acest capitol şi ar putea furniza un motor electric brandului său exotic.

Urus va fi o revoluţie în segment şi va ieşi în evidenţă

Stephan Winkelmann
Preşedinte Lamborghini
Winkelmann susţine însă că va mai aştepta câţiva ani până la aceast transfer.
Până atunci motoarele V12 vor fi principala armă împotriva rivalilor de la Ferrari.

Acelaşi preşedinte a declarat că viitorul model Lamborghini va fi SUV-ul Urus. Acesta va fi ”o revoluţie în segment şi va ieşi în evidenţă”, după cum susţine chiar Winkelmann. Tot el a recunoscut că următorii patru ani, până la debutul versiunii de serie, vor fi extrem de dificili, departamentul de cercetare şi dezvoltare urmând să propună mai multe soluţii pentru SUV-ul italienilor.

via wcf

Comentarii (5)

  • Felicitari Lamborghini, un brand cu adevarata valoare. Haideti sa spunem NU , pocnitorilor de motoare turbo, fiindca stiim cu totii ce se poate intampla peste un an doi.
    4 20
  • @mafia
    Vezi ca GT-R are ditamai turbinele si scoate o putere f mare dintr-un motor relativ mic, dar va tine 500 de mii de km, nu? Ala e super fiabil in timp.
    7 16
  • @@mafia
    Nu e cazul sa o dai in aberatii din cauza unui mascarici precum mafia.

    Nissan GT-R (ex Skyline) e pe piata de mult timp. Atat de mult timp incat a devenit o legenda in industria auto, iar fiabilitatea de top a motorului e demonstrata si prin faptul ca e preferata pasionatilor de tuning extrem.
    Stock, iesit din fabrica, e un motor japonez exceptional cu 0 (zero) probleme de calitate. E asamblat manual intr-o camera sterila, fiecare detaliu fiind inspectat vizual cu instrumente de inalta precizie.
    17 4
  • Lamborghini isi permite sa nu puna turbo pentru ca cine le cumpara ii doare la basca de cilidreea, consumul, si taxele imense. Dar pe o masina mai apropiata de noi pamantenii turbina inseamna inversul celor enumerate mai sus. Si atata timp cat turbo-lagul e in limite rezonabile, senzatia la picior e incomparabila cu un motor aspirat.

    PS: tocmai ce au montat pe Aventador un twin-turbo si l-au dus in 1000 de cai putere :)
    4 4
  • degeaba cenzurati.....mafia tot mascarici ramane
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru