Deși produce supercaruri spectaculoase și performante, Lamborghini nu a fost privit ca un brand capabil să ajungă la strălucirea Ferrari. Cu toate acestea, de când a intrat sub umbrela Grupului Volkswagen, Lamborghini a demonstrat că poate prinde din urmă Căluțul Cabrat.
Iar asta se oglindește cel mai bine în performanțele comerciale din ultimii ani. Lamborghini a reușit să bifeze record după record, culminând cu cea mai bună lună și cel mai bun început din istoria sa de 53 de ani.
Mai exact, Lamborghini a reușit să livreze un număr record în iunie, adică 416 exemplare, și 2013 unități în primele șase luni ale anului. Este pentru prima dată când Lamborghini depășește pragul de 2000 de unități în doar șase luni. Ca referință, sunt aproape la fel de multe mașini vândute ca în întreg anul 2012.
Dacă trendul continuă, Lamborghini se va apropia rapid de cele 7000 de unități pe care le produce anual Ferrari și va depăși brandul englez Aston Martin, care a vândut în 2015 doar 3615 mașini.Fără îndoială, motorul acestei creșteri este Huracan, responsabil pentru 1370 de comenzi.
Aventador și-a trecut în cont restul de 643 de unități. Ambele modele se dovedesc mult mai populare decât predecesorii Gallardo și Murcielago.
Vezi sa nu isi piarda din valoare. Un Murcielago din prima serie se apreciaza cu zece mii de euro cel putin pe an ! In afara de Gallardo-urile normale (nu cele editii speciale) , nu exista Lambo sa isi piarda din valoare foarte mult. La Ferrari e acelasi lucru....o California o iei acum si sub 100 de mii. Si ea noua a fost 230. Sa nu generalizam....