Esential
80 | de exemplare se asteapta sa vanda Lamborghini pe piata chineza anul acesta. |
China a devenit "Taramul Fagaduintei" pentru majoritatea constructorilor auto din lume, acestia privind cu mare interes inspre tara Marelui Zid Chinezesc, care inregistreaza constant o crestere economica. Cererea pentru modelele de nisa si pentru exemplarele sportive scumpe i-a determinat si pe cei de la Lamborghini sa se gandeasca la o solutie pentru a se apropia mai mult de publicul chinez.
Oficialii din Sant'Agata Bolognese au decis sa deschida portile unui birou regional chiar in Beijing, capitala Chinei. Acesta va deveni operational incepand cu prima luna a lui 2009, incercand astfel sa vina in intampinarea publicului chinez interesat de modelele italiene.
In acest moment, Lamborghini detine mai multe showroom-uri in principalele orase din China: Shanghai, Beijing si Guangzhou. Italienii au deschis un showroom chiar si in Hong Kong si urmeaza sa se extinda cu alte doua locatii in Chengdu si Qingdao.
In acest an, Lamborghini se asteapta la vanzari in crestere cu 186% pe piata chineza, ceea ce inseamna un volum de 80 de unitati vandute pana la sfarsitul lui 2008, fata de doar 27 livrate in 2007.
Stephan Winkelmann, presedinetele Lamborghini, a declarat in cadrul unei conferinte de presa ca "in acest moment China are toate premisele de a deveni cea mai puternica economie din lume. De aceea, produsele noastre, care sunt un simbol european al luxului si performantei vor veni in intampinarea unui numar mai mare de oameni. Decizia noastra de a inaugura un birou regional in China ilustreaza deschiderea noastra catre o piata si un public nou, cu potential. Biroul nostru va asigura prezenta brandului pe piata chineza si va asigura prosperitatea brandului la nivel global", a mai declarat Winkelmann
via | CarScoop
Comentarii (0)