Colegul nostru Mircea s-a simţit fericit (dar şi frustrat) când a testat faimoasa maşină timp de 100 de minute, însă suntem siguri că ar da orice să pună mâna şi pe versiunea proaspăt modificată de tunerul german xXx Performance.
Nemţii au făcut ce ştiu ei cel mai bine: au modificat setările unităţii electronice de control (ECU) şi au instalat un nou sistem de admisie pentru aer şi o evacuare din oţel pentru a creşte puterea la 690 de cai putere.
Şi asta nu este totul: suspensiile H&R Springs au fost coborâte cu 25 de milimetri, iar jantele Oxforged 4 au dimensiunile 9.0 x 20 pe puntea faţă şi 12.5 x 21 pe puntea spate.
Nu în ultimul rând, xXx Performance a adoptat o culoare galben-verzuie pentru exterior.Via GTSpirit, MotoringExposure
"Nemţii au făcut ce ştiu ei cel mai bine: au modificat setările unităţii electronice de control (ECU) şi au instalat un nou sistem.... "
asa e cu modificarea ECU