Între fericire şi frustrare: 100 de minute cu Lamborghini Huracan
Şasiul acestui model de competiţie este realizat din aluminiu şi fibră de carbon, iar cadrele frontale şi posterioare sunt modificate faţă de varianta de serie.
La fel ca la orice model de competiţie care se respectă, sistemul de frânare este mai performant decât cel standard, a fost montat un rollcage la standarde FIA la interior alături de un scaun de competiţie din fibră de carbon şi un sistem de stingere a incendiilor. Cei de la Lamborghini vor publica ulterior imaginile interiorului, dar acestea sunt relevante doar pentru piloţii care vor alerga cu aceste vehicule în campionatul de anduranţă sponsorizat de Blancpain.Lamborghini Huracan LP610-4: el este succesorul lui Gallardo
Motorizarea lui Huracan GT3 este un V10 aspirat de 5.2 litri cuplat unei transmisii secvenţiale cu şase trepte. Aceasta din urmă are un ambreiaj de competiţie cu trei discuri pentru a rezista la solicitările extreme asociate unei curse de anduranţă. Prima cursă a sezonului 2015 are loc în aprilie, la Monza, iar un client care doreşte să fie "gentleman driver" trebuie să achite 369.000 de euro doar pentru maşina în sine, fără participarea în competiţia respectivă.Via WCF | Lamborghini
Comentarii (0)