După succesul repurtat cu Aventador, Lamborghini se pregăteşte să scrie istoria unui nou model popular. Noul Huracan, dezvăluit la finalul anului trecut şi aşteptat să îşi facă apariţia publică în cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie, a intrat deja în topul preferinţelor clienţilor cu dare de mână.
Dezvăluirea modelului sportiv în avanpremieră a debutat în urmă cu o lună şi s-a adresat unor clienţi atent selecţionaţi, direct interesaţi de maşină. Se pare că iniţiativa a fost una de succes, Lamborghini reuşind să totalizeze deja 700 de comenzi pentru supercarul entry-level.
Este un prim semn că Huracan va călca pe urmele predecesorului Gallardo, care a strâns de-a lungul carierei de un deceniu peste 14.000 de comenzi.Adio, Lamborghini Gallardo! 10 ani de carieră, 14.000 de clienţi fericiţi
Huracan LP610-4 este propulsat de un motor V10 de 5.2 litri, normal aspirat, capabil să livreze 610 cai putere, după cum o sugerează şi numele.
Resursele sunt transmise tuturor celor patru roţi prin intermediul unei cutii automate cu dublu ambreiaj. Ansamblul este capabil să propulseze noul Huracan de la 0 la 100 de km/h în 3.2 secunde, până la o viteză maximă de 325 km/h.via carscoops
Lambo...este o marca sport fara compromis. Sport si atat ! Aston merge pe ideea de GT...sport combinat cu confort si senzatie de eleganta si lux. Oricum o sa il depaseasca pe Gallardo la vanzari din pct. meu de vedere.
Insa Aston Martin V12 Vantage S, reuseste sa impace doua lucruri de odata fiind un model care inclina spre notiunea de sportivitate ce sta la baza tuturor modelelor GT (Grand Tourer). In ceea ce priveste interiorul lui Aston , acesta se diferentiaza prin ''aerul'' tipic '' british '' ca si restul marcilor britanice de altfel .Cu alte cuvinte, Huracan este ''un bolid'' perfect pentru un burlac de club, care în fiecare dimineata se poate intoarce de la club cu zambetul pe buze, iar weekend-ul sa si-l petreaca mergand pe un ''circuit'', pentru a trai viata la limita ( evident intr-o tara civilizata) , dar la zona de interior, ''macaronarii'' mai au de lucrat.
Sa auzim numai de bine!
Hm....asta cu citez ,, ''macaronarii'' mai au de lucrat'' mi se pare o afirmatie deplasata. Sigur...e parerea ta si ti-o respect dar nu pot fi de acord cu tine. Calitatea materialelor de la interior este aceeasi si la Aston Martin, Ferrari sau Lamborghini. Aston e mai normal la interior....mai simplu si elegant. Ferrari si Lambo mai sport, mai SF sa zic asa. Fiecare are stilul lui si clientii lui. In general clientii de Aston Martin sunt trecuti de prima tinerete. Sunt acei domni care si-au dorit o masina sport de lux in tinerete dar nu au avut bani pe atunci. Iar acum la batranete au strans ceva bani si si-au indeplinit visul. Dar au preferat Aston pt. ca e mai clasic si mai confortabil. Iar un om trecut de 45 de ani nu cred ca mai are placerea sa stea in scaune super sport si sa il scuture din toate incheieturile. Asa ca Aston li se cam dedica din pct. asta de vedere. Acum exceptii sunt pestet tot. Sunt si tineri in Aston, si babalaci in Ferrari. Eu vb la modul general. Sau colectionari care le au pe toate :))
Asa este, insa nu cred ca un Aston V12 Vantage S este dedicat pt un om de varsta a treia sau trecut de prima tinerete. Posibil DB9 sa zic asa , care este de fapt un Aston ''mai imblanzit'' , cu toate ca in ziua de azi nu prea se mai tine cont de anumite ''reguli'' sau idei controversate din presa , vazand in viata de zi cu zi barbati in Matiz si femei in Range Rover. Deci? In concluzie nu cred ca clientii de Aston au ales degeaba sa aiba in posesie unul din modele doar datorita faptului ca este mai simplu si mai elegant la interior. Aceasta marca are acel ''ceva'' care te indeamna sa o vezi mai de aproape sa te indragostesti de ea si sa o cumperi. Are acel caracter care aspira o sportivitate eleganta imbinata cu o mare parte din trecut.
Sa auzim numai de bine!
Ma intreb ce va urma la versiunea din clasa de mai sus care foloseste V12-le.
Va trebui sa ofere peste 700cp mai mult ca sigur.
huracan este huracan, inlocuitorul nu evolutia lui gallardo ;)