Lamborghini Aventador facelift va avea start-stop şi dezactivare a cilindrilor

de Bogdan Mirică
Luni, 30.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lamborghni se pregăteşte deja să aducă pe piaţă o versiune revizuită a supercarului Aventador. Acesta va primi un sistem de dezactivare a cilindrilor şi un sisstem start-stop, oferit în standard.

După ce a produs deja 1000 de unităţi în doar 15 luni, Lamborghini se pregăteşte să lanseze un facelift discret al actualului Aventador. Supercarul italian va primi o serie de îmbunătăţiri, cele mai importante urmând să influenţeze pozitiv consumul.

Potrivit unor surse din SantAgata Bolognese, Aventador va adopta sistemul de dezactivare al cilindrilor, folosit deja de Audi pe noul A3. Tehnologia va permite funcţionarea celui mai puternic Lamborghini cu doar 6 cilindri din totalul celor 12.

Trecerea de la herghelia completă la cea înjumătăţită se va face în doar 180 de milisecunde pentru ca totul să fie insesizabil celui de volan şi pasagerului. Responsabil pentru schimbarea numărului de cilindri va fi un condensator şi nu o baterie auxiliară convenţională, care ar creşte masa totală cu alte 3 kilograme.

Esential 16 litri/100 de km va fi consumul mediu al unui Aventador după facelift.
370 de g/km va emite Aventador facelift.
180 de milisecunde vor fi necesare pentru a trece de la funcţionarea cu 6 cilindri la cea cu 12.
Decizia introducerii sistemului de dezactivare a cilindriilor ar urma să fie completată de un sistem start-stop oferit în dotarea standard.
Graţie acestor modificări, Aventador se va putea lăuda cu un consum mixt de 16 litri/100 de km (cu 1.2 litri sub cel al versiunii actuale) şi o valoare a emisiilor redusă de la 398 la 370 de g/km.

Mini faceliftul va aduce cu sine şi o serie de îmbunătăţiri ale şasiului, care va deveni insesizabil mai rigid, un instrumentar de bord nou cu un alt tahograf mai lizibil şi o gamă largă de accesorii din fibră de carbon.

Cel mai probabil, vom asista la debutul unui Aventador cu îmbunătăţiri timide în cadrul Salonului Auto de la Paris, programat pentru sfârşitul lui septembrie.

via autoblog

Comentarii (4)

  • Alex Radoi
    Sincer, m-as simti frustrat ca proaspat proprietar de Aventador, ca doar la cateva luni dupa ce am achizitionat o masina abia lansata, sa vad ca a aparut ceva mai bun. Cam urat pentru cei care o au deja...
    7 10
  • daca iti permiti un Aventador cred ca nu te uiti la consum, o astfel de masina cu sistem start-stop cred ca e putin ridicola... e ca un fel de "ciorap cu gluga"
    9 3
  • sper ca asa ceva nu se va intampla si in cazul celorlalte super caruri. sa vedem un ferrari la care sa fie acest sistem de reducere a functionari cilindrilor...no way.. poate se va implementa pt cei care circula prin oras. sau prin bucuresti .. dar ce sens are? daca iti permiti masina iti permii si consumul nu ? si apoi putere fara consum nu exista.
    3 2
  • tahometru se cheama instrumentul de masurat viteza , tahograful este pentru camionagii si inregistreaza timpii de condus si odihna pe o diagrama sau digital pe un card
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru