- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Industrie
Ultimele stiri din Industrie
-
General Motors recheamă 461.839 de vehicule diesel din cauza unei probleme la transmisie care poate afecta funcționarea roților, a declarat Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi din SUA (NHTSA). (14.11)
-
Geely, compania mamă pentru Zeekr și Lynk & Co, a pregătit o restructurare în cadrul companiei. Prin urmare, Zeekr este gata să preia controlul asupra celor de la Lynk & Co. (14.11)
-
Ford se vede nevoit să reducă din producția modelelor sale electrice pentru Europa, din cauza cererii scăzute. Constructorul american dă vina pe "deteriorarea rapidă a condițiilor de piață pentru mașinile electrice." (14.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- FOTOSPION: Primele imagini cu noul Renault Clio
- Mazda confirmă viitoarea generație CX-5 și un nou motor Skyactiv-Z
- Noul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de ore
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Lada scoate din producţie celebrul 2107
Ce vremuri.
Am si mers cu o masina de-asta, inainte ca tata sa isi cumpere Opelul. Pe atunci avea Dacia 1300. Ei bine, Lada aia mi s-a parut precum BMW-ul. La 140-150 nu trepida nimic, era mai silentioasa, era mai stabila ca Dacia. Ce mai, era cu totul altceva. E o masina care mereu a avut si va avea un loc aparte in sufletul meu. :)
Stiu ca nu e sfarsitul lumii aceasta greseala dar avem pretentii ca sunteti jurnalisti auto.
Cat despre video, nu mi se pare corect ca spui despre Trabant ca este facut din "bumbac". A mai aparut la Top Gear prin anii '90 si au spus ca este din carton, cum a devenit o vorba la romani. Este din Duroplast, care este asemanator fibrei de sticla.
Duroplastul era plastic ranforsat cu fibre de bumbac.sau lana.
http://www.autosaga.ro/retromobile/trabant-601-cenusareasa-estului.html
Tabla era foarte groasa dar rugineau numai aripile.
Per total era o masina care sa consume chiar si cu motorul de 1.2 un carburator complicat cu 2 camere, iarna era jalnica pe zapada te invarteai daca nu erai atent,oricum am amintiri frumoase cu Lada 2101 - NOVA
Unii mai evolueaza. Asta nu intelegi tu baiatule.
Si atat de proasta a fost incat a vandut-o abea 2005 si a trecut la Astra din 2000 ;)
Iar despre Lada... intreaba-i pe cei care au avut ce pararere au avut de masina asta.
Scuteste-ma cu vrajeala sentimentalista (vai ce pasiune inspirau masinile alea) si cu asa-zisa "fiabilitate" care oricum nu se compara cu masinile moderne, ci era mult inferioara. Da, masinile astea fac parte din istoria marcilor si trebule respectate pentru asta, dar locul lor e intr-un muzeu. Poate peste alti 30 de ani le scoatem din muzeu si ne plimbam cu ele ca masini clasice. Va fi altceva.
Ia tu un mustang Gt350 si din '60 si pune-l langa unu din '10.
Un renault 5 din '80 e mai rapid, mai comod, mai fiabil si mai rezistent in timp decat un logan, de alte marci nu mai vorbim precum Mercedes Cobra sau "bot de cal" ca s-ar putea sa-ti vinzi masina mai noua.
Crezi ca doar pentru ca au trecut 30 de ani in industrie totul e mai bine?
Da, ai airbag si ESP, suspensie McPharson fata-spate si?
Astea nu te ajuta cu nimic decat in situatii de urgenta.
Ca sa te bucuri de "minunile secolului 21" in industria auto, trebuie sa scoti bani seriosi din buzunar, o masinuta de familie, luat pe un buget mic nu-si arata valoarea.
Unii nu au cum sa inteleaga aceste lucruri si nici de ce multi prefera un second hand, tocmai pt ca asta este singurul mod de a avea o masina buna, solida, durabila si confortabila la bani mai putini
Totusi, tin sa-ti aduc la cunostinta ca inainte sa arunci caramida in parbrizul unui "poluator" de mercedes cu motor de 5000, sa nu uiti ca vacile din SUA polueaza anual cat toate autoturismele la un loc de pe Terra.Asa ca daca vrei sa fii ECO, mai bine nu mai fa-te vegetarian, te ajuta mai mult decat un EURO5 care polueaza cu 30% mai putin decat un euro 2.
2. mai bine fa-te vegetarian.
scuze, aveam emotii :D
Personal sunt adeptul fierului vechi care a dovedit ca are caracter si durabilitate in decursul deceniilor.
Pot spune ca nu voi cumpara de acuma niciodata o masina noua preferand sa ma folosesc de colectia in crestere.
Nu prietene, nu e vorba de-asta. Vezi tu, acum 12-13 ani dadeai dovada cai esti potent financiar daca iti cumparat Dacie noua (de marca Daewoo nici nu mai zic... erai barosan, pentru ca nu era totusi o marca chiar ieftina pentru acele vremuri, mai ales ceva gen Laganza sau Nubira). Tata a dat pe Ascona in '97 parca intre 5000 si 6000 de marci... nu mai stiu exact cat. Ei cam atat costa si o Dacie. Deci nu e vorba neaparat de posibilitati, dar era un fel de frenezie si dorinta de a avea o masina noua. Asa cum gandesc (parca mai putini decat in anii trecuti) cei care aleg masini nemtesti. Diferenta e ca ei nu prea le vand dupa 4 ani ca ar fi proaste.
Iar faza cu scarba si deranjatul... sunt obisnuit cu cei cu care, daca nu esti de acord sa jigneasca sau sa le fie scarba. Sorry, asta e parerea mea, nu-ti convine, contrazice-ma. Dar modul cum contrazici denota bun simt (motiv pentru care putem avea o discutie frumoasa) sau jignire (iar mie cum prostia nu-mi place, prefer sa ignor).
Hai, pa! ;)
Mowgli, stai linistit... "cine stie cunoaste". Masini fiabile ca in anii '80 sau '90 nu prea se vor mai face curand.
@ Vasi... nu-mi sta in fire sa jignesc, asa ca te indrum catre scoala primara