Introdus pentru prima dată pe piață în anul 2013, Fiat 500X avea nevoie de o serie de revizuiri pentru a putea rezista într-un segment extrem de disputat, în care principalii competitori primesc deja generații noi sau facelifturi consistente.
Chiar dacă din punct de vedere vizual nu sunt atât de multe diferențe, versiunea 2017 a noului Fiat 500X beneficiază de câteva detalii menite să atragă mai mulți clienți. Este vorba despre blocuri optice frontale cu lumini LED, de un nou set de jante cu dimensiunea de 17 inch și de trei noi culori de caroserie: Bronze Beige Cappuccino, Blue Jeans și Donatello. Pentru versiunile Off-Road, Fiat a pregătit și un nou scut frontal.
Interiorul a primit și el ușoare modificări, cum ar fi un finisaj nou pentru consola centrală și o tapițerie nouă, culoarea antracit, pe nivelurile de echipare Pop și Popstar.
Lista de motorizări rămâne aceeași, ca de altfel și opțiunea unui sistem de tracțiune integrală. Noutatea în ceea ce privește gama de motorizări o reprezintă posibilitatea de a comanda versiunea Off-Road și cu două motoare mai modeste: 1.3 Multijet de 95 de cai putere și 1.6 eTroq de 110 cai putere.Lista de echipamente s-a îmbogățit cu pilot automat adaptiv, monitorizarea unghiului mort, avertizare la schimbarea benzii de mers, cameră pentru marșarier, acces fără cheie și avertizare la ieșirea cu spatele dintr-un loc de parcare.
Ati putea argumenta ca fiaturile sufera la capitolul fiabilitate, au fost cazuri in istoria recenta, dar nu cred ca golful este un etalon in acest sens.