Răsturnare de situaţie în scandalul Dieselgate, cel puţin în privinţa autorilor software-ului care a permis grupului Volkswagen să falsifice datele de emisii.
Astfel, aplicaţia software care permite oprirea anumitor funcţii ale motoarelor în timpul testelor de laborator a fost realizată de inginerii Audi în 1999, fără să fie utilizată la vremea respectivă.
Abia în 2005, atunci când inginerii Volkswagen au constatat că nu au resursele necesare pentru a respecta limitele drastice impuse pentru cantitatea de emisii, aceştia au decis să instaleze aplicaţia dezvoltată de colegii germani din grup. Chiar şi aşa, decizia a afectat numeroase branduri Volkswagen, inclusiv Audi, Porsche, Skoda şi Seat, cu 11 milioane de maşini în total.
Informaţiile au fost dezvăluite de publicaţia germană Handelsblatt, care citează surse din industrie şi din cadrul companiei. Oficialii Volkswagen şi Audi au refuzat să comenteze pe marginea acestui subiect, sub pretextul că grupul german se afla sub investigaţie.Joi expiră termenul limită pentru ajungerea la un acord cu autorităţile americane cu privire la soluţionarea problemei emisiilor, însă nu este cert dacă cele două părţi au găsit un punct comun de vedere. În următoarea zi, Volkswagen ar trebui să anunţe costurile pe care le va suporta pentru întreaga operaţiune.
Via Automotive News
Cum bateai din gura ca bata in ulcelele de tabla !!! Aveti legatura dragii mei : @mowgli, @ioi, etc haideti voinicilor sa va aud si aici :))))))
Autoritățile europene nu fac absolut nimic, deci știau cu subiect si predicat despre acest lucru.
Daca chiar sunteţi oripilați de subiect nu mai scrieți despre grupul VW pana nu-si rezolva problema
De ce sa nu mai scrie daca intervin noutati in evolutia scandalului?
Ptr ca te deranjeaza pe tine? Ce sa-ti povestesc !
Merci ca ma citezi :-DDDD
P.S. Io n-am zis ca VAG nu-s naspa ca au inselat; eu spun ca tu vrei sa te minti singur si sper sa-ti vina mintea la cap, sa nu mai idolatrizezi aiurea japonezii
Până la urmă, câtă ipocrizie, nu? Cui ȋi pasă cu adevărat, strașnic și perpetuu de sănătatea mediului natural? Sincer, mie deloc! De aceea, țin cu dinții de cal de “afumătoarele” de motoare cu ardere internă și manifest un fel de reacție alergică ȋn privința trendului mondial “eco”. De fapt, prin firea ei divină, natura știe (o personific, de!) să-și ȋnlăture, răbdătoare și grațioasă, diversele vătămări pe care i le tot provocăm, dar, totodată, știe și să se răzbune…
Dar de mediul nostru…lăuntric când ne apucăm a ne (pre)ocupa? Iată testul pe care nici măcar nu-l ȋncepem, darămite să-l mai și măsluim…
Vai, vai ce-i mai victimizezi...! Nu-ti dai seama cat de absurd esti se pare! E ca si cum ai cere indurare pentru liderii nazisti care au fugit ca potarnichile dupa infrangerea lor in al 2-lea razboi mondial.
Hai sa varsam o lacrima pentru niste scursori umane, incurajandu-i s-o ia de la capat...! Nu mai bine iei tu un Luger si-ti aplici "solutia" lui Hitler in momentele finale din buncar?
Si care ar fi noutățile pe care le aștepți?
Mă deranjează pentru ca se bate apa in piua!
ies la iveala tot felul de giumbuslucuri facute de concernul asta. La inceput s-a negat tot, era doar imaginatia americanilor. Apoi, cu greu, au recunoscut doar ca totul era facut de 2 ingineri dusi cu pluta care au reusit sa ii traga pe toti pe sfoara si sa implementeze sistemul pe milioane de motoare. Surpriza, pana la urma, datorita "presiunilor" s-a dezvoltat softul pentru a atinge "goal-urile" de la imparatie. Daaarr......acuma se afla ca defapt programul e din 1999 si NU ARE NICI O LEGATURA CU NICI O EXPLICATIE OFERITA de cacanarii astia.
Se tine tot intr-o minciuna sfruntata, chiar si cand se dovedeste negru (in teava de esapament) pe alb ca FURACIUNEA a fost cu buna stiinta.
corect...nici o noutate
Nu se bate nimic. S-a aflat un lucru important. Ne face sa ne gandim ca grupul Vw avea idei necurate de preamarire inca din anii 90.
Sa vindem prin orice mijloace, chiar calcand peste cadavre daca-i cazul
Ăștia s-au crezut infailibili si chiar sunt din moment ce nu-i sancționează nimeni.
Convinge-l pe nea Ilie de la Calafat (nu am nimic cu zona, asta mi-a venit in minte) sa nu mai ia un Audi bengos din '99 cu 2500€ si sa-l înmatriculeze in Bulgaria, daca sunteţi tari in caracter.
Atât timp cat UE nu spune VW stop joc, se bate apa in piua
te-ai convins ca am dreptate vorba aia ............dar mulți!
ciudat e ca nici n-ai abordat subiectul germane vs nipone :)) iar individu' a si luat exemplul tau drept atac la persoana
mai vine si ala de 13:05 cu aceeasi placa :)
@xxx tu faci cam cati toti ....cei prosti bineinteles.
reusesti sa ma surprinzi (fan germane? nu-mi raspunde)...
Esti din ce in ce mai low! Continua....iti dau voie sa ma injuri cat vrei (si iti promit ca nu voi mai interveni) daca asa iti trece sevrajul :))
cat despre victima....ma vezi pe mine suparat? singurul cu spume la gura te vad pe tine. Si da, cred ca esti in sevraj.
Asta este, ghinion de neșansă trebuie ales si un tartor in afacerea asta
sincer rar comentez pe siteuri dar am sentimentul ca tu esti omniprezent pe acest site. la fiecare subiect ai un comentariu cel putin la fel de impertinent. trebuie sa ai o viata sociala intensa sa ai timp sa stai cu ochii beliti in toate prostiile spuse de unu sau altu,sa ti faci dusmani imaginari ,sa te certi cu lumea care nu e in asentimentul tau si nu vad scopul !. sincer te compatimesc
Mda, la VW erau ingineri de la facultatile private din Romania. Toaaata lumea putea sa respecte normele, doar ei nu. Ptiu, drace! Încă o dovada ca nici concurentii lui VW nu au jucat chiar... curat, ca sa folosesc un cuvânt potrivit la stirea asta. Dar nu contează. Când intri in showroom si când vezi masinile la teste făcute de mass media, nu ai crede ca sunt si probleme.
Îmi pare rău ca te-ai supărat, deși par încrâncenate comentariile mele, pentru mine este un antistress, chiar mă amuza discuțiile in contradictoriu, de multe ori bat câmpii recunosc
Asta-i presupunererea ! Scopul a fost doar sa FURE concurenta si sa ia un avantaj competitv de imagine. Le-a reusit in parte, acum e vremea sa dea inapoi ! Sau inca mai vrei sa crezi vrajeala ca-i concernul european nr. 1 pe merit? Saracul de tine !