La 81 de ani, o vârstă care depășește cu mult speranța de viață din România, o respectabilă doamnă din Polonia trăiește mai intens decât în tinerețe. Michalina Borowczyk-Jedrzejek trăiește în orașul Katowice și se bucură de fiecare drum pe care îl face la piață.
Doamna Michalina are în garaj o mașină de 300 de cai putere, adică actuala generație a sedanului de performanță Subaru WRX STI. Pensionara este o fană înfocată a mașinilor puternice și un șofer cu experiență. De-a lungul anilor a condus multe mașini produse de Opel, Mazda, BMW sau Honda. De 13 ani însă, doamna Michalina a descoperit Subaru și nu vrea să mai renunțe la acest brand.
Se pare că doamna Michalina nu are nici o problemă cu întreținerea destul de scumpă a mașinii, având în vedere că a moștenit mai multe apartamente care sunt acum închiriate.
Șoferița de 81 de ani mărturisește că adoră să parcurgă distanțe lungi cu mașina sa de 300 de cai putere. Nici nu e de mirare, având în vedere că parcurge anual între 10.000 și 15.000 de kilometri.
nu stiu cum reuseste la varsta ei, nu e supercar dar totusi masina asta iti solicita la maxim toate simturile si reflexele.
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/subaru-wrx-sti-und-vw-golf-r-im-vergleichstest-kann-das-rallye-relikt-noch-ueberzeugen-8465808.html?show=3
e si evo in testul asta; e drept ca in test e vechiul sti, dar si vechiul rs3, care le bate pe amandoua.
Asa ca sa o lasam mai moale cu presupunerile si cu jocurile pe calculator si sa luam in calcul masuratorile
Cand a castigat WRC a concurat si VW impreuna? cand n-ai concurenta evident ca poti castiga.
asa ca ... ce vorbim?
http://www.autobild.de/artikel/civic-type-r-megane-rs-leon-cupra-test-8659679.html
a nu se intelege ca nu-mi place sti; ci doar sa nu exageram cu inchinaciunile
Dupa aroganta mai ca as recunoaste stilul puber al unuia dintre scorpioni. Exemplul pe care il dai este dintr-o revista germana. Nemtii sunt cunoscuti pentru faptul ca ar face orice ca produsele lor sa primeze. De la mituirea unor membrii ai juriilor unor concursuri internationale, pana la falsificarea unor norme de poluare. WRX STI si Golf R au fost testate si de cei de la Fifth Gear, echipa cu un trecut mult mai profesionist in domeniul auto. Si ghici cine a castigat? In alta ordine de idei, cat timp Subaru, Citroen si alte marci importante si , mai presus de toate CINSTITE, faceau performanta in WRC, VW nici nu era acolo, Abia dupa ce, echipele WRC ale concurentei, lovite de criza au inceput sa faca compromisuri si chiar sa se retraga, VW s-a gandit ca ar fi bine sa investeasca din profiturile uriase obtinute prin MINCIUNA, si sa creeze o echipa de WRC. Prin urmare, cei care au fost lipsiti de concurenta au fost cei le la VW si nu altii.
@Mitica Blajinu
Ai dreptate, cu o mica observatie. Motorul boxer de 2.5 nu-i chiar asa de usor de reparat.... Este foarte compact iar accesul la diverse componente se face destul de dificil.
si am dat exemplu si cu megane rs si civic type r si cupra, care au timpi la fel de buni ca si sti si-s mai ieftine si n-au awd.
exemplul cu vw era la nimereala, in wrc; a castigat si peugeot si citroen; na, esti multumit acum ca nu ridic in slavi vw.
sti e misto, dar din pacate s-a ingrasat ca un porc si consuma mult si are performnate ca si vechiul sti de 211 cai, de acum 20 de ani... plus ca e mult mai scump
si apropo de corectitudine... japonezii au facut o intelegere sa nu depaseasca 280cp (la fel cum nemtii facusera cu 250km/h) si skylineurile gtr si suprele aveau 330 cp lejer in realitate
-motorul ej257 de pe STI uri de vre`o 10 ani, are distributie pe curea. pe lant au doar motoarele noi, de 1.6 (aspirat si turbo) si 2.0 (aspirat si turbo) FA urile cum le zic ei acum. iar astea s aparute de 2-3 ani.
-STI ul nu e greu, are intre 1400 si 1500 kg. e normal pt un sedan cu 4x4 permanent, mecanic, si cutie manuala, nu porcarie din aia de haldex ca la R20, S3 sau RS3.
- la 300 cp, crede ma ca trage bine, trage mai bine ca alea mai vechi. cg22, care intradevar e deosebit, avea cam 1200 kg si vre o 300 cp-depinde. dar a fost editie speciala. cg8 urile se simt rapide pt ca sunt usoare si mici, zici ca s subcompacte.
-consumul, discutabil, motor mare, turbo, 4x4 permanent. da, consuma mai mult ca 2.0 de la vw sau asta nou de pe typeR. dar nu dublu. eu am scos si 10 pe un drum buc bv mers turat doar pe serpentine.
-e scump la noi in RO/EU, prin US e 30k $ varianta full, nu e mult pt ei.
sa nu zic cum se simte pe alt fel de drumuri in afara de cele asfaltate, nici evo nu se descurca la fel (ala e mai rapid pe circuit in general)
Eu asa cum am afirmat de mai multe ori, nu ma pricep foarte bine la mecanica. Afirmatia mea are la baza spusele unor mecanici la care, tocmai datorita fiabilitaii masinii mele, nu am ajuns prea des -::)). Multumesc foarte mult pentru bunele intentii. Ori de cate ori voi avea o problema nu voi ezita sa-ti cer parerea. Respect!
Faptul ca au recunoscut performantele lui Clio, nici nu-i de mirare! Nu se puteau opune evidentei!
eu cred ca a auzit si el ca la subaru se schimba greu bujiile, dar nu sunt convins ca stie si de ce
Acum, si tu... Daca omului nu i se pare chiar atat de greu ce altora li se pare, nu inseamna nici ca greseste nici ca nu se pricepe. Noi cei care posedam marca asta, ar trebui sa mergem doar pe pricncipiul ca, in general, oamenilor le plac masinile in tim ce noi IUBIM Subaru! Marca asta ar trebui nu doar sa fie una speciala ci sa aiba si admiratori speciali.
Si zici ca ai STI ? Really?
Pe mine m-ai convins pritetene -:::)). Spune-mi adresa service-ului unde lucrezi -:::)