Kumho a prezentat un nou tip de pneu la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cei de la Kumho au prezentat un nou tip de pneu la Salonul Auto de la Frankfurt, care a fost creat cu ajutorul tehnologiei Laser. Acest pneu va transforma modul in care compania isi deseneaza suprafata de rulare a vitoarelor anvelope pe care le va crea. Astfel, Kumho va deface modul de creare al anvelopelor in doua etape, schimband felul in care sunt ele produse in acest moment.
Producatorul de pneuri va imparti procesul de creare al anvelopelor in doua parti – partea functionala si partea estetica. Astfel, partea functionala a pneurilor va fi aplicata dupa aceeasi metoda folosita si astazi, pe cand elementele suplimentare, fie ele si de design, vor fi taiate pe cauciucuri cu ajutorul tehnologiei Laser.
Noua tehnologie a fost dezvoltata la centrul tehnic Kumho din Anglia si le confera acestora capacitatea de a experimenta cu numeroase tiparuri si finisaje de anvelope pe care nu le puteau introduce in productia de serie fara costuri exorbitante. In viitor, pneurile Kumho realizate dupa noul procedeu vor putea fi oferite in numeroase forme desi toate provind de pe aceeasi linie de productie.
Astfel, pneurile Kumho din motorsport vor putea avea suprafete speciale trasate cu ajutorul laserului pentru a realiza un anumit tip de performanta.Via | AutomobilesReview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a anunțat înființarea unor noi servicii destinate proprietarilor de modele clasice ale mărcii. Noul serviciu este disponibil, în prima fază, doar în Franța. (12.02)
-
Lancia Fulvia ar putea renaște în viitorul apropiat. Stellantis, grupul care din care face parte Lancia, a depus în urmă cu câteva zile o nouă marcă înregistrată cu numele celebrului model la Oficiul de Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene. (07.02)
-
Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart a avut un număr record de vizitatori într-un singur an, în 2024. Peste 880.000 de persoane au vizitat anul trecut muzeul mărcii germane. (06.02)
-
Taxa auto se întoarce. Ar putea intra în vigoare de la 1 ianuarie 2026
-
Volkswagen va lansa 9 modele noi până în 2027
-
Motorizare nouă pentru Volkswagen Passat, Tiguan și Tayron: până la 265 CP și tracțiune integrală
-
Comisia Europeană lovește în mașinile cu motoare PHEV: teste de emisii mai drastice
-
Efectele Schengen: România economisește 53 de milioane de euro și reduce 95.000 tone de CO2 anual
Comentarii (2)