KTM X-BOW va primi la Geneva o versiune cu parbriz, portiere laterale şi geamuri laterale. Compania austriacă a confirmat oficial debutul lui X-BOW GT, o versiune mai "cuminte" a celebrului X-BOW, care avea avea şi un plafon demontabil. Introducerea unui parbriz şi a portierelor ajută lărgirea bazei de clienţi pentru X-BOW, fără a dilua caracterul sportiv al modelului. Spunem asta deoarece modelul austriac este capabil să acceleze de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 3.9 secunde, fără ca şoferul să necesite portul unei căşti de protecţie pentru a evita neplăcerile cauzate de vânt şi intemperii. Panoul care serveşte drept plafon poate fi folosit la viteze de până la 130 km/h, spun cei de la KTM.
X-BOW este echipat cu un motor 2.0 Turbo, care livrează 240 CP şi 310 Nm. Propulsorul este o unitate TFSI de 2.0 litri din gama Audi, are o cilindree de 1.998 cmc şi poate fi configurat în versiuni de până la 300 CP. Şasiul lui KTM X-BOW este construit de specialiştii de la Dallara Automobili, un specialist italian în furnizarea de şasiuri pentru motorsport, având clienţi în IndyCar, GP2, World Series by Renault, GP3 şi ADAC Formel Masters.
În versiunea fără parbriz, modelul are o masă de 790 kilograme şi costă aproximativ 45.000 de euro. Versiunea cu parbriz a lui KTM X-BOW a fost anunţată de Stefan Pierer, CEO-ul KTM, în cadrul unui interviu acordat celor de la Top Gear în 2012. La vremea respectivă, austriecii anunţau şi o versiune de 2.5 Turbo a lui X-BOW, care ar prelua motorizarea lui Audi TT-RS, o unitate de 340 CP şi 450 Nm. În cazul lui TT-RS, respectivul motor asigura un timp 0-100 km/h de 4.6 secunde, ceea ce îl făcea cel mai rapid model din clasa sa şi ar asigura performanţe excepţionale la bordul lui X-BOW.Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via KTM
Comentarii (0)