KTM face uzina speciala pentru X-Bow
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Atunci cand austriecii de la KTM au luat fraiele in mana si au decis sa faca un supercar total neobisnuit, in speta X-Bow, nimeni nu se astepta ca succesul acestuia sa fie foarte mare din cauza formelor ciudate si a constructiei inedite a modelului. Insa cererile in continua crestere ale amatorilor de senzatii tari in cockpitul unui astfel de model au schimbat efectiv pilotica de productie a KTM, obisnuiti pana acum cu motocicletele.
Ei bine, austriecii au pus piciorul in prag si au decis la nivel de conducere sa construciasca o fabrica noua, special pentru a putea onora comenzile pentru X-Bow. u mai putin de 1000 de clienti au facut comanda inca inaintea lansarii modelului, care avea initial un target de productie de 500 de exemplare pe an.
Va reamintim faptul ca modelul austriac dispune de un motor TFSI de 2.0 litri si 220 CP imprumutat de la Audi, reusind performante excelente: sub 4 secunde pentru 0-100 km/h si 290 km/h viteza maxima. In aceste conditii, pretul fiecarui exemplar X-Bow este foarte bun: circa 40.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)