Koenigsegg vrea sa creasca pretul Saab-urilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit publicatiei suedeze Dagens Industri, cei de la Koenigsegg doresc sa mute marca Saab direct in segmentul premium si sa ridice pretul de achizitie al acestor modele. Planul Koenigsegg pentru Saab va avea loc in trei etape si se va desfasura pe parcursul a sapte ani, pretul modelelor urmand sa creasca iar productia sa scada. Mai mult decat atat, planul celor de la Koenigsegg implica zero profit operational pana in 2016.
Astfel, in urmatorii doi ani Saab trebuie sa ajunga la profit operational zero, ceea ce inseamna eliminarea pierderilor. Productia anuala va fi de 115.000 de unitati, care vor avea un pret majorat usor. Apoi, intre 2012 si 2015, Saab va comercializa doar 80.000 de masini pe an, realizand tot un profit operational zero. In cea de-a doua faza a proiectului, Saab va lansa si o editie speciala a lui 9-5, intitulata Koenigsegg Edition.
Finalul planului Koenigsegg pentru urmatorii sapte ai celor de la Saab aduce cu sine o productie de 65.000 unitati in 2016, care vor avea un pret cu aproape 50% mai mare decat cele vandute in peropada 2010-2011. In cazul in care planul celor de la Koenigsegg va merge precum anticipeaza cei de la Dagens Industri, constructorul suedez de automobile va reusi sa vanda mai putine automobile pentru mai multi bani, iar productia din 2016 va fi mai redusa cu 27.000 unitati fata de cea din 2008, in timp ce compania va inregistra zero profit operational.
Via | SaabsUnited | Dagensindustri
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producția de mașini electrice la fabrica Mini din Oxford a fost amânată pentru o perioadă nedeclarată. Motivul este încetinirea vânzărilor de modele electrice la nivel mondial. (23.02)
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Apreciez decizia celor de la Koenigsegg..mi se pare un adevarat exemplu in afaceri...sper sa reuseasca.