Koenigsegg se gândește să fabrice și mașini "obișnuite"

de Sebastian Toma
Joi, 16.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Suedezii de la Koenigsegg se gândesc să aducă tehnologia supercar-urilor sale și pentru oamenii cu bugete obișnuite.

Christian von Koenigsegg, fondatorul mărcii care-i poartă numele, a anunțat într-un interviu că este interesat să dezvolte și mașini obișnuite. Excentricul fondator al mărcii de supercar-uri nu exclude colaborări cu producătorii obișnuiți de automobile și nici dezvoltarea unei proprii sub-mărci. Ideea principală din spatele viitoarelor modele ”modeste” de la Koenigsegg este implementarea unor tehnologii dezvoltate de Koenigsegg în mașinile pe care și le permit oamenii din clasa de mijloc. Bineînțeles, acestea vor fi fabricate pe o linie de asamblare clasică și nu vor purta numele suedezului care a construit mașina de serie care dezvoltă un megawatt putere.

Koenigsegg ia în considerare un supercar entry-level

Motivația din spatele lansării unor automobile care sunt accesibile și au fost gândite de Christian von Koenigsegg este introducerea tehnologiilor revoluționare ale mărcii suedezilor în mașinile obișnuite. Printre tehnologiile speciale gândite de suedez se numără sistemul direct drive, care elimină necesitatea unei cutii de viteze convenționale, tehnologie prezentată pe Regera. Printre aplicațiile posibile ale unei tehnologii care să elimine cutia de viteze tradițională se numără modelele hibride, care au o masă mai ridicată decât mașinile convenționale și necesită reglaje speciale pentru a atinge nivelul de rafinament al acestora din urmă.

Koenigsegg introduce propriul serviciu de vânzări de vehicule rulate certificate

Urmareste Automarket
Koenigsegg nu este singurul producător independent de supercar-uri care s-a gândit la alierea cu un constructor de volum, mai ales după ce au încercat în urmă cu șase ani să preia Saab.
Olandezii de la Spyker au cumpărat marca Saab și au încercat să o renască pentru a obține profit și a-și recupera investiția. Din păcate pentru marca renăscută în anul 2000, afacerea Saab s-a dovedit a fi un eșec pentru Spyker și a dus constructorul de supercar-uri la faliment.

FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto

Cum funcționează sistemul Direct Drive de la Koenigsegg

Via CarThrottle

Comentarii (1)

  • -Ce masina ai ?
    -Koenigsegg 2.0TDI.
    11 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru