Salonul Auto de la Geneva 2014

Koenigsegg One:1 - ofertă de nerefuzat cu 1341 de cai putere şi 1341 de kilograme

Publicat Vineri, 28.02.2014
de Bogdan Mirică
Comenteaza 5
Koenigsegg One:1 - ofertă de nerefuzat cu 1341 de cai putere şi 1341 de kilograme - Poza 1
Koenigsegg One:1 - ofertă de nerefuzat cu 1341 de cai putere şi 1341 de kilograme - Poza 2
Koenigsegg One:1 - ofertă de nerefuzat cu 1341 de cai putere şi 1341 de kilograme - Poza 2
Koenigsegg One:1 - ofertă de nerefuzat cu 1341 de cai putere şi 1341 de kilograme - Poza 2
Koenigsegg One:1 - ofertă de nerefuzat cu 1341 de cai putere şi 1341 de kilograme - Poza 2
Koeningsegg va lansa în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul One:1, un supercar produs în doar şase unităţi, capabil să accelereze de la 0 la 400 de km/h în doar 20 de secunde.

Supremaţia Bugatti pe segmentul supercarurilor extreme pare să se apropie de sfârşit. Ameninţarea vine din nordul continentului, de la Koenigsegg, care va expune în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul One:1. Este vorba despre cel mai puternic supercar al scandinavilor, construit cu un singur scop, acela de a deveni cea mai rapidă maşină de serie din lume, titlu deţinut în prezent de Bugatti Veyron Super Sport.

Potrivit comunicatului oficial, noul model oferă un Megawatt, adică echivalentul a fix 1341 de cai putere, un bagaj de resurse impresionant, stors dintr-un V8 de 5.0 litri, construit complet din aluminiu. Şi pentru ca ecuaţia să fie perfect echilibrată, One:1 se poate lăuda şi cu o masă totală de numai 1341 de kilograme, distribuită 44% pe puntea faţă şi 56% pe cea spate.

Analizând repede situaţia, observăm că raportul de cal putere/kilogram este de unu la unu, de unde şi numele modelului special. Puterea impresionantă este transmisă prin intermediul unei cutii automate cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte.

Esential 20 de secunde îi sunt necesare noului One:1 pentru a atinge 400 de km/h.
1341 de cai putere oferă noul model Koenigsegg.
1341 de kilograme cântăreşte Koenigsegg Agera One:1
Ansamblul garantează un sprint de la 0 la 400 de km/h în doar 20 de secunde, în vreme ce sistemul de frânare promite să oprească de la această viteză în 10 secunde.
De asemenea, distanţa de frânare de la 100 de km/h este de 28 de metri.

Frânele au fost preluate de la Agera R şi presupun instalarea unor discuri ceramice ventilate de 397 mm, cu etrieri cu şase pistonaşe. Posteriorul beneficiază de acelaşi tip de discuri ventilate, ceva mai mari însă, cu o dimensiune de 380 mm. Alături de noul sistem, Koenigsegg a modificat şi ţinuta de drum prin instalarea unor noi amortizoare şi a unei suspensii triplex.

Sistemul de frânare este ascuns în spatele unor jante de 19 inch pe faţă şi 20 de inch pe spate, încălţate cu pneuri pentru rularea la viteze înalte, semnate Michelin Cup. Anvelopele pot asigura siguranţă până la o viteză maximă de 440 km/h.

Supercarul One:1 va putea fi alimentat, fie cu benzină, fie cu E85 şi chiar cu un combustibil folosit în competiţiile de performanţă.

Debutul oficial va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Geneva, programat să îşi deschidă porţile la începutul săptămânii viitoare.

Producţia a fost limitată la numai şase unităţi, toate fiind deja vândute de exclusivistul producător suedez.


Comentarii (5)

  • someone
    mama ce interne trebuie sa aiba motorul asta, si cutia de asemenea, de rezista la asemenea cifre. iar franele......
    23 1
  • impresionant........inginerie adevarata
    15 1
  • sunt curios ce companie de asigurari se incumeta sa asigure masina asta
    3 0
  • Raspuns "zeuss"
    Ce nevoie de asigurare mai are cand cei care o detin,detin si companiile de asigurari in sine,detin o mare parte din petrol.Ce nevoie de asigurare mai are.Insusi proprietarul e asigurarea.
    4 0
  • nebunie...
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru