Koenigsegg introduce propriul serviciu de vânzări de vehicule rulate certificate

de Sebastian Toma
Miercuri, 11.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Suedezii de la Koenigsegg au lansat un serviciu de vânzări autovehicule rulate certificate. Acesta se va ocupa exclusiv de modelele produse de această marcă şi va oferi îmbunătăţiri opţionale pentru vehiculele puse la vânzare.

Esential 2 ani este garanţia maximă oferită alături de vehiculele rulate certificate oferite de Koenigsegg.
Koenigsegg, constructorul independent de supercar-uri din Suedia, va lansa un program de vânzare a vehiculelor cu rulaj certificat. Acesta se numeşte Koenigsegg Selected Certified şi se referă la vânzarea de modele Koenigsegg rulate, care sunt oferite cu o garanţie de fabrică şi program de întretinere gratuită pentru o perioadă de până la doi ani. La fel ca în cazul programelor de vehicule certificate ale constructorilor mari, cel de la Koenigsegg implică o verificare amănunţită a vehiculului din partea constructroului şi o revizuire a oricărui element uzat sau defect înainte de vânzare.

Spre deosebire de alţi producători care au programe de vânzare de vehicule cu rulaj certificat, volumele mici de vânzări ale celor de la Koenigsegg asigură o legătură mult mai strânsă între client şi companie, ceea ce asigură un istoric detaliat pentru fiecare vehicul în parte. Cei de la Koenigsegg sunt dispuşi să meargă unde nu a mers niciun alt constructor implicat într-un program de vânzare a vehiculelor cu rulaj certificat şi să ofere personalizare pentru fiecare vehicul vândut prin acest program, eventuale îmbunătăţiri aprobate de fabrică şi chiar mutarea postului de conducere de pe partea dreaptă pe partea stângă şi invers, în funcţie de necesităţile clientului.

Urmareste Automarket
Singurul dezavantaj al programului de vânzări de vehicule rulate de la Koenigsegg, pe lângă preţurile care sunt de ordinul sutelor de mii de euro, este selecţia mică de vehicule disponibile. Doar trei unităţi au fost incluse pe portalul constructorului la momentul lansării serviciului. Situaţia este justificată atât pe fondul volumelor mici de vânzări ale constructorului, cât şi strâns legată de faptul că automobilele exotice realizate de această companie nu îşi plictisesc rapid proprietarii şi aceştia au deja mai multe vehicule în colecţie, deci momentul vânzării este adesea despărţit de mulţi ani de momentul revânzării.

Via Car&Driver | Koenigsegg

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru