Kit estetic de 173.000 $ pentru Aston Martin Vantage
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Daca aveati impresia ca americanii se pricep exclusiv la tuning de tip bling-bling, renegociati-va pozitia. Compania americana de tuning Elite a realizat unul dintre cele mai interesante kituri estetice si tehnice din acest an. Bazat pe exclusivistul Aston Martin Vantage, modelul rezultat a fost botezat LMV/R, acronim care deriva din Le Mans Vantage Racer.
Principala modificare exterioara pe care Elite a adus-o la nivelul lui Aston Vantage este legata de inlocuirea tuturor panourilor din tabla cu unele din fibra de carbon. In plus, pentru a face fata noii provocari, Elite a dotat modelul de origine britanica cu un sistem ed evacuare sport si cu suspensii coborate care se potrivesc cu discurile de frana imense ascunse in spatele jantelor negre exclusive de 20 de inch.
In interior, fibra de carbon isi face din nou de cap, fiind prezenta pe panourile interioare ale usilor si pe bord. Materialul ultrausor este asortat insa cu piele Alcantara, element menit sa ridice nivelul de confort al interiorului unui model care transpira deja sportivitate si confort prin toti porii.
Conform comunicatului oficial al tunerului de peste Ocean, acesta va produce doar 30 de exemplare LMV/R, toate inseriate, urmand ca acestea sa poata fi admirate si comandate chiar in showroom-urile dealerilor Aston din State.
Desi modificarile nu ating motorul V8 de 4.7 litri de pe Vantage, pretul final al pachetului Elite este de 173.000 de dolari, in aceasta suma nefiind inclusa si masina.via | Exotica Motorsports
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
"tuseuri" comune pe orice alta masina. Americanii astia chiar nu au inteles ca designul european in speta englez nu e de nasul lor?
Chiar nu a observat nimeni ca nu are sens?
@Replikate - si eu am observat greseala dar am trecut peste :)
E facut sa alerge f bine dar sa te poti duce si seara la un dineu cu el... e un GT nu e o sportiva pur sange.
In rest, un tuning urat cu spume care sa atraga ochiul meltenilor.
"tuseuri" comune pe orice alta masina. Americanii astia chiar nu au inteles ca designul european in speta englez nu e de nasul lor?"
...cum sa zici asta...esti un retard probabil care conduce un Spark si e mandru de asta!!! Tocmai asta e ideea de tuning...sa o faci mai "violenta", mai rea,etc., dintr-o masina normala...
Si iti place....."...nu ma cunosti si nu stii ce gandesc...pe cand la tine...e clar...esti un frustrat:)
Nici un seria 3 sau 5 sau 7 sau un Mercedes S nu e masina de tunat....e masina de lux...dar totusi se tuneaza...de ce nu va luati si de astia?? E "blasfemie" sa tunezi un Aston Martin...dar sa tunezi un S ce mai e???
In fine...ai dreptate pana la urma HUNTER: fiecare cu parerea sa!:)
Si ca sa inchei. Raman la parerea ca AM nu este genu' de masina care sa "merite" un tuning. Si tu si ceilalti care sunteti cazuti pentru 4 jante negre, o aripa cumparata din bazar si negru de fum intinsa pe tabla.
Am zis. Sper doar sa nu fie editat commentul
Mai usor cu comentariile acide.
@Bogdan/@Ares, prietene, intelege o data: nu sunt de acord cu ACEST tuning. PERSONAL aceasta masina este perfecta asa cum a facut-o "masa": Ian Collum. Cand am vazut prima data DB7 (probabil ca pe vremea aia nici nu stiai ce insemna masini) am considerat-o perfectiunea in domeniul auto. De aici si pana la a fi facut retard, prost, limitat este, daca nu lipsa de bun simt macar , incapacitatea de accepta O ALTA PARERE. Si atunci putem vorbi de limitare, retard, etc. Daca tie iti place acest tuning sa-ti fie de bine. De gustibus....dar atat timp cat la un comment mai mult decat corect incepi sa "injuri" si sa te erijezi in cunoscator considerandu-i pe ceilalti niste retarzi pentru ca nu sunt deacord cu optiunile tale, asteapta-te sa-ti raspund pe masura (macar de as fi facut-o).
Oricum...parerea ta nu o accept:)!!
Sanatate si numai bine!
da, sunt ironic,
da, sunt ingamfat
...probabil ca am si de ce....
io am disparut dar ne vom revedea prin zona.
Numa bine!