Kia: "Vrem să devenim cea mai iubită marcă din lume"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Kia are planuri mari în ceea ce privelte viitorul brandului coreean şi, în particular, viitorul gamei sale compacte. Într-un interviu acordat reputatei publicaţii Automotive News, Hyoung-Keun (Hank) Lee, vicepreşedintele Kia, susţine că scopul primar al mărcii este de a deveni un "brand al oamenilor, aşa cum este perceput Volkswagen".
"Vrem să devenim cea mai iubită marcă din lume. Acest lucru se va traduce automat prin volume mari şi cotă de piaţă ridicată", spune oficialul mărcii asiatice.
Conform acestuia, una dintre metodele prin care Kia va încerca să ajungă la această ţintă este proiectarea unora dintre maşinile proprii după modelul Volkswagen. Astfel, noua generaţie Kia Cee'd, care va intra pe piaţă în cursul anului 2012, îşi propune să "echivaleze cu VW Golf la capitolele dinamică şi direcţie".
În altă ordine de idei, ţinta de creştere a mărcii este una graduală. Dacă în 2011 se aşteaptă la vânzări de 2.4 milioane de maşini la nivel global, marca sud-coreeană îşi propune ca anul 2014 să aducă brandul la 2.8 milioane de unităţi vândute în toată lumea.
via | Automotive News (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
PS: cine vrea ieftin si bun prefera altceva, veti vedea
ce ti se pare imposibil? uite, iti dau exemplul meu, posesor de kia si care se gandeste serios ca sa achizitioneze tot marca asta, in viitorul apropiat.
si ca mine sunt destui.
fii serios.
Nu o sa ajunga in 2 ani la nivelul VW insa in viitor nu este deloc imposibil
oricum ar fi, concurenta asta nu e decat benefica, forteaza si mana vag sa faca masini mai bune, mai frumoase si mai ieftine
si ca prim exemplu, vezi extinderea de garantie.daca nu ar fi venit koreenii cu 7 ani astia...nu cred ca vag ar fi modificat garantia lor.
Domnilor, mergeti si voi intr-un showroom kia vedeti ce preturi sint si ce dotari... nu cred ca e vreo marca in lume care sa aiba asa preturi raportate la dotari. Ce sa mai spun de programul Kia Asistenta Rutiera (KAR), ce sa mai spun de garantie si de substituirea masinii cit e in service cu alta fara a da nici un ban in plus... Ce firma auto mai face asa ceva?
Eu deja iubesc KIA... prima mea dragoste a fost KIA Schuma II, acuma am un cee`d si sint mindru de el....
Numai bine!!!
P.S.: @mog, ca orice posesor de Logan (sau Kia in cazul tau) iti supraevaluezi subiectiv masina excesiv.
arata`mi unde am scris eu ceva laudativ in postul de mai sus.
e alegerea mea, strict personala.nu ti`am recomandat tie si nici prietenilor tai sa`si ia kia, am spus ca eu ma gandesc serios sa merg pe aceeasi marca, kia, atata tot.
motivele le stiu eu si conteaza doar pentru mine.