Kia a dezvăluit la începutul lunii mai primele imagini cu Niro EV, versiunea electrică a SUV-ului subcompact.
Niro EV va fi disponibil pe piață în două versiuni: cea de top va integra un acumulator de 64 kWh care va oferi o autonomie de până la 450 de kilometri conform noului standard WLTP, în timp ce a doua variantă va beneficia de un acumulator de 39.2 kWh care va asigura un rulaj de peste 300 de kilometri.
Constructorul sud-coreean susține că, atât Niro EV, cât și celelalte modele electrice ale sale vor deveni profitabile în Europa în cel mult 2-3 ani, potrivit publicației Autocar. În plus, Kia are ca obiectiv să vândă anual circa 30.000 de mașini electrice până în 2021.
Kia și Hyundai au anunțat recent că pregătesc investiții de aproape 22 de miliarde de dolari pentru dezvoltarea de tehnologii autonome și lansarea de noi modele electrice, în următorii 5 ani.
Via Autocar
+ 22.000.000.000 USD investitii in electrice si autonome..... parca suna altfel decat lamentarile cum ca "ne pierdem si bruma de profit" daca UE continua cu ecomarxismu' lu' peshte
prin traditionala se intelege de regula convertizor de cuplu.
pt un condus mai sportiv/agresiv, ai dreptate... nu e cine stie ce placere la condus un CVT, dar pt un stil de condus fluid/anticipativ si confortabil (fara smuceli) CVT-ul e de preferat, ca sa nu mai amintesc ca dpdv eficienta este imbatabil.
Pentru ei și-n Europa cel puțin (poate și fiindcă e-Kona, e-Ioniq ori e-Niro nu-s produse în UE ca alte modele Kia/Hyundai, fiind implicit taxate de.. eco-marxiști :-))
P.S. Trebuie (re)amintit totuși celor hiper-e-ntuziaști :-) *micul* detaliu că pt un e-Kona termenul de așteptare pînă la livrare depășește deja 1 (un) an - în Vest, evident, că la noi oferta-i sublimă, dar lipsește cu desăvîrșire.
Problemuța (in)disponibilității bateriilor în raport cu cererea devine deci acută. Și asta, la un procent de 1-2-5% E-vânzări din total...