Constructorii auto caută cele mai nebune modalităţi de a se promova. Un exemplu recent îl oferă Kia şi ediţia specială Sorento X-Car, dedicată filmului X-Men.
Constructorul coreean a folosit o versiune standard a noii generaţii Sorento, pe care a echipat-o cu „gheare” din oţel, asemănătoare celor folosite de personajul Wolverine în filmul X-Men. Barele au fost montate şi în partea frontală şi în cea posterioară, conferind un aspect mai agresiv crossover-ului coreean, care beneficiază totodată şi de noi spoilere faţă şi spate.
Maşina a fost creată în colaborare cu Twientieth Century Fox Home Entertainment pentru a promova lansarea pe DVD şi Blu-ray a filmului „X-Men: Days of Future past”.
Şi pentru ca exemplarul dedicat lui Wolverine să fie exploatat la maxim, Kia îşi propune să folosească modelul Sorento şi ca parte a campaniei sale de susţinere a turneului de tenis Australian Open, programat la începutul lui 2015.
Cum promovează Kia ediţia 2015 a Australian Open
Cum va împleti Kia Sorento tenisul cu filmul şi ghearele lui Wolverine pare aproape imposibil.
Însă agenţia de marketing a gândit o campanie care să împace chiar şi disciplinele diametral opuse. Aşa că a apelat la unul dintre cei mai buni tenismeni din lume, Rafael Nadal.Potrivit comunicatului de presă emis de Kia, povestea lui Nadal şi a maşinii va impresiona auditoriul. Mai exact, Nadal va face echipă cu X-Men şi se va duela cu personajele negative din filmul cu acelaşi nume, botezate Sentinel. Acestea din urmă ameninţă desfăşurarea Australian Open 2015. Echipa celor doi este ajutată şi de Kia X-Car, gata să conducă atacul împotriva Sentinel.
Pentru a sublinia cât mai bine scenariul gândit de echipa de marketing, Kia va publica şi un film pe reţeaua de socializare Facebook. Nu în ultimul rând, exemplarul Kia sorento X-Car va fi expus şi în cadrul Melbourne Park, odată cu începerea Australian Open.
Comentarii (0)