Kia Rio costă 10.097 euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Kia Rio are un preţ de pornire de 10.097 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Preţul este valabil pentru versiunea 1.2 benzină a modelului coreean, care furnizează 85 CP şi 121 Nm şi nivelul de echipare Base. În primă fază, clienţii pot comanda doar versiunea hatchback cu cinci uşi. Pentru o motorizare mai potentă, un 1.4 de 109 CP şi 137 Nm, deja familiar românilor care şi-au cumpărat Cee'd, trebuie să plătiţi cel puţin 10.776 euro cu TVA inclus.Dacă doriţi un diesel, Kia vine cu o unitate de 1.1 litri şi 75 CP, care oferă 170 Nm şi are un preţ de pornire de 11.578 euro cu TVA inclus.
Cea mai scumpă versiune a lui Kia Rio are un preţ de pornire de 13.692 euro cu TVA inclus şi este echipată cu un diesel de 1.4 litri, 90 CP şi 220 Nm. Modelul respectiv este în nivelul de echipare comfort. Există şi un nivel de echipare intermediar, Classic, care reduce preţul versiunii 1.4 diesel la 12.917 euro cu TVA inclus. Kia Rio 1.4 DSL are nevoie de 14.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 172 km/h.
Consumul mixt este cotat la 4.1 litri la sută. În ceea ce priveşte nuanţele de caroserie, clienţii au la dispoziţie nouă culori, oricare având un preţ suplimentar de 75 de euro, fără TVA. Cea mai scumpă dotare opţională este sistemul de navigaţie cu cameră video pentru marşarier, 780 euro fără TVA. Pentru nivelul de echipare de top, tapiţeria din piele costă doar 380 de euro fără TVA, în timp ce majoritatea rivalilor nici măcar nu oferă aşa ceva în gamă.Versiunea de bază a lui Kia Rio, 1.2 GSL Base, are un timp 0-100 km/h de 13.1 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 168 km/h. Modelul are un consum mixt declarat la 5.0 litri la sută. Cea mai puternică motorizare a lui Rio are nevoie de 11.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 183 km/h. Consumul mixt al acestei motorizări (1.4 GSL) este de 5.3 litri la sută. Sistemul ISG (Start-Stop) este disponibil ca dotare opţională şi costă 220 euro fără TVA.
Climatizarea automată este şi ea printre opţionalele ieftine, costând doar 130 de euro fără TVA.CLICK AICI pentru lista completă de preţuri şi specificaţii tehnice ale lui Kia Rio.
Kia Rio VS. CONCURENŢA
MODEL | KIA RIO | CHEVROLET AVEO | DACIA SANDERO | RENAULT CLIO | HYUNDAI i20 |
VERSIUNE DE BAZĂ | 1.2 85 CP Base |
1.2 70 CP MT5 LS |
1.2 16V 75 CP Go! |
1.2 16v 75 CP Authentique |
1.2 78 CP Comfort |
PREŢ (Euro)* | 10.097 | 10.700 | 7.300 | 11.250 | 12.164 |
Via | Kia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Kia in Romania
-
Kia Cee'd facelift (2015-prezent) Preţ: 14.227 - 21.007 €
-
Kia Cee'd SW facelift (2015-prezent) Preţ: 15.570 - 21.024 €
-
Kia Ceed Preţ: 15.333 - 21.777 €
-
Kia Ceed GT Preţ: 22.747 €
-
Kia e-Soul Preţ: n/a €
-
Kia Niro Preţ: 23.788 - 34.671 €
-
Kia Optima Preţ: 24.133 - 27.977 €
-
Kia Optima SW Preţ: 25.391 - 36.497 €
-
Kia Picanto Preţ: n/a - 14.911 €
-
Kia Proceed Preţ: 27.139 €
-
Kia Pro_Cee'd facelift (2015-prezent) Preţ: 14.617 - 20.944 €
-
Kia Rio Preţ: 12.602 - 15.101 €
-
Kia Sorento(2015-prezent) Preţ: 32.694 - 39.870 €
-
Kia Soul Preţ: 15.945 - 18.986 €
-
Kia Soul EV Preţ: 33.665 - 35.688 €
-
Kia Sportage (2015-2018) Preţ: 17.163 - 28.620 €
-
Kia Sportage facelift Preţ: 18.663 - 31.065 €
-
Kia Stinger Preţ: 33.800 - 48.195 €
-
Kia Stonic Preţ: 13.709 - 17.434 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Oare cati stiau ca nenorocirea asta de masina a ajuns la a 4-a generatie? Va trece cu siguranta neobservata in peisajul auto autohton ca si pana acum
Conteaza prezentul, daca marca Z face azi o masina fiabila, frumoasa si la un pret bun o cumpar indiferent de ce activitate avea acum XX ani.
Dar probabil asta e mentalitatea generala, altfel nu-mi explic de ce VW are azi vanzari asa bune cand fiabilitatea a scazut enorm, preturile sunt mari si designul e acelasi de 20 de ani.
deh, nu conteaza experienta, te stergi la partea dorsala cu experienta MB
Daca te simti lezat imi cer scuze nu o sa mai fac astfel de afirmatii!
Imi cer scuze ma ierti??!!
P.S
Eu am un ford focus nu detin nici KIA nu lucrez nici la KIA.
La pretul asta imi iau un Mustang.
Evit sa intru in polemica, parerea mea e strict subiectiva, KIA a progresat enorm in ultimii ani. Acest Rio arata intr-un mare fel, mie imi place foarte mult, ca si toata identitatea de marca din ultima vreme, si are un pret super decent. Autoexpress i-a dat 4 stele din 5. http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/271708/kia_rio.html
In plus, mai adaug doar ca recent, vizitand America, am constatat ca, daca ar fi sa ne luam dupa specialistii de aici, americanii astia sunt toti niste cretini daca isi cumpara KIA si nu Renault...Da, am vazut multe, foarte multe KIA. Da, este un constructor in ascensiune. Despre cat de bune sunt masinile, sa vorbeasca posesorii si testele de anduranta. In rest, totul e vanare de vant ;)
Ah, avem in familie un Hyundai din 1992. Are aproape 200.000 km. Nu a fost niciodata intretinut cum sunt acum toate masinile moderne, dar am avut mereu grija de el. De nou si pana acum nu a avut nicio problema, merge impecabil in continuare. Sigur, a ruginit pe la aripi (oricum, nu ca Loganul de 4 ani), sigur mai are si mici alte problemute, dar per total merge excelent, motorul cel putin. Bucse schimbate cred de 3 ori, in rest, consumabile, bateria si macaralele de la geamurile electrice. Are 4. Inca din 1992 ;)