Constructorul sud-coreean recheamă în service modelul EV9 pe piața din Statele Unite. În această campanie de rechemare sunt vizate 22.883 de exemplare ale SUV-ului electric. Problema se află la scaunele pasagerilor din al doilea și al treilea rând, care nu sunt prinse deloc cu șuruburi așa cum trebuiau să fie.
Exemplarele afectate de această problemă sunt produse în 2023 și 2024. Problema este cauzată de o eroare a unui angajat al uzinei care ar fi uitat să monteze șuruburile de prindere. Kia știa despre această problemă încă din luna septembrie, atunci când un client al lui EV9 a descoperit că lipseau șuruburile pentru al treilea rând de scaune.
Câteva zile mai târziu, un alt exemplar EV9 a fost descoperit fără șuruburi pentru al doilea și al treilea rând de scaune. La începutul lui decembrie a fost raportat al treilea caz, lucru care a determinat marca sud-coreeană să inițieze campania de rechemare.
Din fericire, nu au fost raportate incidente cauzate de această problemă.
Pe lângă reparația gratuită, dealerii Kia vor inspecta și scaunele din față pentru a verifica dacă lipsesc șuruburi și acolo.via Carscoops
Comentarii (1)