Kia Pro cee’d - informaţii noi şi un teaser cu posteriorul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După reacţiile pozitive pe care le-a atras noua generaţie Cee’d, Kia se pregăteşte să introducă în scenă şi derivatul coupe al compactei, celebrul Pro_cee’d. Coreenii lucrează la detaliile finale ale modelului, debutul oficial fiind programat în cadrul Salonului Auto de la Paris din această toamnă.
Până când vor vedea primele imagini ale coupe-ului compact, fanii Kia îşi temperează nerăbdarea cu o nouă schiţă, publicată de site-ul specializat kia-world.net. Imaginea trădează posteriorul viitorului model, care va adopta un set de blocuri optice noi, cu un design specific, aripi laterale mai pronunţate şi o formă inovativă a ultimului rând de montanţi. Practic, luneta este legată de suprafaţa vitrată laterală.
Partea frontală păstrează filosofia de design Kia, cu grila de tip “nas de tigru“ şi blocurile optice prelungite până pe aripile laterale. Nu vor lipsi nici luminile LED frontale.
Noua generaţie Kia Pro cee’d va folosi motoare pe benzină proaspăt introduse, cum ar fi: 1.2 T-GDI de 120 de cai şi 1.6 T-GDI de 185 de cai putere. Nu vor lipsi nici motoarele actuale, 1.4 MPI de 100 de cai şi 1.6 GDI de 136 de cai. pentru cei care preferă dieselul vor fi oferite motoare WGT de 1.4 litri şi 90 de cai, respectiv 1.6 litri şi 110 sau 128 de cai.
Este foarte probabil ca odată cu noul Pro cee’d, Kia să introducă şi sistemul Flex Steer, care permite modificarea unor parametri ai trenului de rulare şi alegerea unor moduri diferite: Comfort, Normal şi Sport.
via l autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Kia in Romania
-
Kia Cee'd facelift (2015-prezent) Preţ: 14.227 - 21.007 €
-
Kia Cee'd SW facelift (2015-prezent) Preţ: 15.570 - 21.024 €
-
Kia Ceed Preţ: 15.333 - 21.777 €
-
Kia Ceed GT Preţ: 22.747 €
-
Kia e-Soul Preţ: n/a €
-
Kia Niro Preţ: 23.788 - 34.671 €
-
Kia Optima Preţ: 24.133 - 27.977 €
-
Kia Optima SW Preţ: 25.391 - 36.497 €
-
Kia Picanto Preţ: n/a - 14.911 €
-
Kia Proceed Preţ: 27.139 €
-
Kia Pro_Cee'd facelift (2015-prezent) Preţ: 14.617 - 20.944 €
-
Kia Rio Preţ: 12.602 - 15.101 €
-
Kia Sorento(2015-prezent) Preţ: 32.694 - 39.870 €
-
Kia Soul Preţ: 15.945 - 18.986 €
-
Kia Soul EV Preţ: 33.665 - 35.688 €
-
Kia Sportage (2015-2018) Preţ: 17.163 - 28.620 €
-
Kia Sportage facelift Preţ: 18.663 - 31.065 €
-
Kia Stinger Preţ: 33.800 - 48.195 €
-
Kia Stonic Preţ: 13.709 - 17.434 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
motoarele alea doua pe benzina par foarte interesante, mai ales cel de 1.2, cred ca ar fi cel mai puternic la litrajul ala de pe piata daca intradevar e real.
Acesta noua generatie de pro ceed are o misiune infernala. Nu trebuie doar sa fie un hatch coupe (relativ) ieftin si care are un design placut (ca de veleitati sportive nu putem vorbi), trebuie sa se ridice la nivelul celorlalti concurenti.
Vorba unui domn de mai sus are 4 roti, dar nu-i de-ajuns. Trebuie sa umble serios la o gramada de aspecte daca vrea macar sa se compare cu ceilalti competitori. Incepand de la experienta la volan (cine a condus la drum lung un proceed poate spune ca scaunele sunt o mare pacoste, iar directia este slaba fata de exemplu cea a unui golf sau a unui focus) si terminand cu suspensiile si cutia de viteze care la modelul actual sunt mediocre.
Orice model, indiferent de marca, daca vrea sa intre in clench cu ceilalti trebuie sa vina cu ceva solid in spate din toate punctele de vedere. Cred ca este clasa cea mai 'jucata', iar aici mai nou daca nu este complet nu ai cum sa te impui... ca la decatlon :)
Numai bine!