Esential
10.000 | de dolari oferă Kia pentru cel mai nebunesc promo. |
Constructorul sud-coreean Kia ne-a obişnuit cu modalităţi inedite de promovare a modelului Soul. Mai întâi au fost reclamele cu hamsteri, iar de acestă dată vorbim despre un concurs de talente organizat prin intermediul YouTube care poartă denumirea "Cine e următorul?".
Oficialii Kia oferă 10.000 de dolari pentru cea mai inedită şi nebunească idee de promovare a lui Soul. Filmuleţele încărcate pe YouTube vor fi analizate şi votate de un juriu, iar primii opt vor intra în etapa finală, de unde vor fi aleşi cei doi finalişti. Aceştia vor primi o excursie în Los Angeles, oraş unde se va decide câştigătorul concursului.
"Reţelele sociale reprezintă o parte importantă a strategiei de marketing în ceea ce priveşte promovarea lui Soul şi implicând persoanele pasioante în acest spatiu virtual creem oportunităţi noi", a declarat Michael Sprague, vicepreşedintele departamentului de marketing Kia.
Constructorul sud-coreean nu este primul producător auto care recurge la acestă metodă de promovare.
Cu câteva luni în urmă, Toyota şi Ryan Seascrest au sponsorizat un concurs botezat "O mică discuţie", prin intermediul căruia căutau cei mai simpatici copii care au apărut pe YouTube. Premiul pentru acest concurs a fost tot de 10.000 de dolari.
Via | Kia
Comentarii (0)