- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Kia K9 - prima berlină de segment mare cu propulsie spate a coreenilor
sunt curios cum arata interioru.......
sincer nu putem spune ca prezinta un pericol pt. trioul german insa in 2-3 generati ne putem astepta la orice......
2) de ce kia e pusa la zid daca se inspira insa jaguar xf cu spatele a la Aston Martin nu?
Sau mai ales noul 2013 ford fusion (viitor mondeo in europa) care a fost confundat cu ''a fi'' Aston de catre cei de la Top Gear
Judecam cu dubla masura
Arata bine. Oricum coreenii nu se gandesc sa faca volum cu masina asta, ei nu vor decat sa-si imbunatateasca imaginea.
La cite premii au obtinut KIA si la cite laude...
Evolueaza foarte repede si unora nu le vine sa creada.
Ce se intipla cu KIA acuma s-a intimplat cu Galileo Galilei care a afirmat ca pamintul se invirte...
Ce sa-i faci unora nu le vine sa creada si NU VOR sa creada ca epoca masinilor germane e pe adormitelea...
Sint mindru ca am KIA :)
Numai bine!!!
Bravo lor! masina asta s-ar putea sa ii lase pe multi cu gura cascata. asteptam un test competent!
PS: app de designer, nu este doar un designer (Si nu e de la BMW) ci este vorba despre Peter Schreyer care a fost la Audi si acum a venit la Kia ca Designer Sef.
spor la treaba Kia :D
PS2: eu sunt fan si detinator Audi dar asta niciodata nu m-a facut sa vorbesc de rau o masina (in special bmw...cum alti posesori o fac cand se lanseaza vreun audi sau vreo alta masina)
Cu cat mergi mai spre vest constati ceva care pentru mine parca este impotriva firii (o spun cu autoironie): oamenii chiar se uita pe raportul pret - calitate. Familii care au case superbe in cartiere rezidentiale au in parcare cate un jeg de monovolum cu 7 locuri.
Pentru meleagurile noastre ar fi o mojicie, un comportament de om zgarcit.
Cu alte cuvinte probabil ca motoarele, calitate, designul interior nu vor dezamagi deloc. (parca si primaria din newyor a renuntat la Ford pentru taxiuri sau politie - nu mai tine minte) si au ales Nissan :)
dar
daca e model de serie, are faruri cu leduri GENIALE
masina e frumoasa chiar daca sa zicem ca are unele tendinte..sa vedem si fiabilitatea apoi sa vb.
Becali presedinte! (sau nu! ..la puscarie ) kia mori in sange ' ca ai incercat sa faci ceva care starneste atatea pasiuni contradictorii
Vreau deslike-uri!
P.S.: Si ca sa fiu suficient de "prost" si "fara scoala" pt @Jonny Dop zic sa-l citez "Cu BMW seria 5 modelul nou....Deci bravo koreenilor ati facut si voi o masina frumoasa intradevar...dar copiata de la altii". Si il citez ca sa-i spun CA MIE NOUL SERIA 5 NU MI SE PARE O MASINA FRUMOASA, DIN CONTRA!!! Dar na, noi astia "fara scoala" si carnet de sofer "pe Nemtia" suntem mai neciopliti si nu ne plac "fineturili".
Erata: Am 2 clase pregatitoare si 3 primare in caz ca va intrebati. Scrie "Maricica de la parter" pentru mine, dupa ce i-am dat niste pomelo de la Lidl.
E de 2 lei. Cielo, are mai multa personalitate ca asta.
Am vazut in ea Jaguar, Masserati, BMW mai stiu eu ce linii au bagat.
Kia la fel ca Hyundai nu se adreseaza pasionatilor sau celor ce le place condusul, sunt pt omeni care vor doar o masina ieftina.
asa cum noul ceed adce in fata cu fiat bravo si din spate cu astra, daca le vezi din departare, masina are design separat.
este o evolutie in materie fata de generatia precedenta si este de apreciat. si la interior, actualele modele sunt bune, si daca pastreaza minim acelasi nivel, vor avea succes
Indiferent dc spui, farurile sunt in proportie de 90% de la seria 5 gt, iar grila aia "gatuita" seamana cu o alta grila, iar daca o dai in bascalie uite ca nu are nici o influenta de la "haudi", chiar o insulta as putea spune, pai daca tintesti sus...tot mai sus sa nu ai influente de la audi...
Cam orice masina de masa ai scoate este normal sa aibe asemanari cu una sau cu alta, ca nu sa se reinventeze roata la o masina de consum. Seamana asta cu BMW mai putin decat seamana la spate noua serie 1 BMW cu Polo. Sunt simple coincidente, doar nu o sa credem acum ca BMW cand a facut seria 1 s-a uitat la VW polo :))))
Poate vrem sa ne uitam la Venge, Soul, IX35, Veloster care bat multe masini echivalente la design si nu seamana cu nimeni, de ce ar fi furat acum la design!?
Cat despre fiabilitate, atat Hyundai cat si Kia se situeaza in jumateatea de sus a clasamentului, cu o medie de brand chiar buna, mult peste constructori mai vechi si consacrati.
Deasemenea Hyundai/Kia au avut cea mai mare si mai constanta crestere in vanzari, Kia/Hyundai au si cea mai mare garantie la nicel mondial.
Cam toate masinile lor sunt imbatabile la pret oferit vs ce ofera (spatiu, fiabilitate, optiuni, garantie).
DAr romanul in general le stie pe toate si defat este cam rupt de realitate, pe langa apartenenta subiectiva si inflexibilitatea absurda.
Asa spuneau toti buretii si de Toyota si Honda acum vre-o 20 de ani, ca sunt niste fraieri. Au aratat cat sunt de fraieri, au reinventat calitatea si au revolutionat vanzarile.
CEO Toyota a spus acum vre-o 2 ani: "Cel mai mare pericol pentru noi nu este VAG sau alt producator european, cel mai mare pericol pentru noi este concernul Hyundai-Kia, are cea mai rapida, inteligenta si sanatoasa crestere de pe piata, are acelasi stil de dezvoltare pe care l-a avut Toyota in trecut"
Masina de mai sus este foarte interesanta, nu va fi la nivelul concurentei dar nici nu vrea. Va fi o maisna mare. premium cu niste performante bunicele, plina de optiuni la un pret foarte bun. Deci vei avea aproximativ acelasi lux, confort si optiuni la un pret mult mai mic.
Este o alternativa pe piata mai putin acoperita sau inexistenta, nu o concurenta reala pentru masinile premium de lux (deocamdata).
ON:masina arata f bine poate sa zica lumea ce vrea..defapt doar meltenii zic ca seaman cu idolul lor!!
daca tin bine minte, cand a aparut articolul cu kia ceed facelift a fost cel mai comentat articol al saptamanii..
deci fie ca vreti, fie ca nu, coreeenii astia atrag -negativ sau pozitiv, fiecare cu parerea lui. acu 5 6 ani nimeni n ar fi comentat atat de virulent unele articole despre ei.
asta spune cat au crescut si cat au ajuns sa conteze intr o piata auto din ce in ce mai scumpa, din punctul meu de vedere.
copiatori sau nu, slabi sau nu..ei au adus si aduc concurenta, iti ofera o alternativa. si pentru mine a contat asta acum 5 ani cand am vrut sa mi iau masina, nu mi am permis un golf sau un ford si am ales un ceed de care sunt f multumit pana acum.
comentati, ca lor le convine :)
Ai pus punctul pe "i". Pur si simplu, stilul asta tembelistic de a comenta despre o masina dovedeste ce schema logica arhaica poate functiona in creierele oamenilor astia, asta daca au ceva mai mult de 3 neuroni care sa ajute la mancat, baut si mictionat. Functioneaza ca un raspuns instictiv animalic, de genul cainelui care latra la toate rotile dupa ce a fost calcat de o masina, el neintelegand ca roata face parte dintr-un ansamblu manevrat de un sofer si ca doar o singura masina l-a calcat. Asa si astia, vad 2-3 linii care aduc cu alta marca mai cunoscuta, hop comparatia. Alte discutii, despre trenul de rulare in premiera la Kia, o remarca inteligenta despre cum s-ar descurca in nisa lui premium fara un brand puternic in spate, nimic, pauza. Ba mai rasar si unii ca nu ar fi fiabila, ca au auzit ei ca la Kia pica electrice si Ac-uri, bai nene, de unde le scoateti, din povesti de Sadoveanu, din telenovelele de pe Acasa? Plus ca unii sunt chiar insistenti in prostie, se afunda si mai tare in penibil tot comentand aiurea si aruncand cu replici de clasa primara, fara nici macar sa-si dea seama cat de jenanti devin.