Kia își promovează noul logo în Orientul Mijlociu cu o proiecție LED pe Burj Khalifa

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 19.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul asiatic și-a promovat noua strategie în Orientul Mijlociu cu o proiecție LED pe Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume și un simbol al orașului Dubai

La începutul acestui an, Kia și-a anunțat obiectivele și strategia pe care dorește să o urmeze pentru a deveni mai mult decât un producător de automobile. La fel ca mulți alți jucători din industrie, constructorul asiatic își dorește să ajungă un creator de soluții pentru o mobilitate sustenabilă.

Pentru asta, Kia este pregătită să se extindă în direcții noi și să dezvolte produse și servicii care să îmbunătățească viața de zi cu zi a oamenilor.

Începând cu luna ianuarie, Kia a organizat tot felul de evenimente pentru a-și prezenta intențiile. Cel mai recent a avut loc în Orientul Mijlociu, acolo unde sud-coreenii au pus la cale o proiecție LED cu totul specială pe Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume și un simbol al orașului Dubai.

Pe fațada de 33.000 de metri pătrați, Kia a proiectat noul său logo, sloganul "Movement that inspires" și primul vehicul electric dedicat al mărcii. Este vorba despre noul EV6, lansat oficial în urmă cu două luni.

Burj Khalifa deține mai multe recorduri mondiale, inclusiv unul pentru cea mai mare fațadă iluminată cu LED-uri.

"Kia a renăscut în 2021 cu o nouă viziune pentru mobilitate. Credem că mișcarea inspiră idei și vrem să creăm un spațiu unde toți clienții noștri să își dea viață ideilor. Spectacolul cu LED-uri din Dubai este modul nostru de a inspira oamenii să-și urmeze visurile și să îi anunțăm că Kia este alături de ei în această călătorie," a declarat Artur Martins, Senior Vice President și Head of Global Brand și Customer Experience în cadrul Kia Corporation.

Până în 2026, Kia va lansa 11 noi modele: 7 vor fi vehicule electrice dedicate, dezvoltate pe arhitectura E-GMP, iar patru vor fi versiuni cu zero emisii ale unor modele (cu motor termic) deja existente în gamă.

via Kia

Comentarii (3)

  • Bai, nu stiu, dar voua cum vi se pare semnul asta de la Kia? Mie mi se pare foarte aiurea. Prima data cand l-am vazut pe o masina de test drive am incercat sa-mi dau seama ce reprezinta. Apoi, cand l-am vazut pe o pagina de net, mie mi se pare ca vrea sa fie un KN si N-ul intors cumva, smechereste. E extrem de neinspirat, dupa parerea mea. Personal, nu inteleg cum poate o companie asa de mare cum e asta sa-si faca un logo asa de aiurea... Daca nu-s capabili, si cu totii stim ca nu-s capabili asiaticii la design, trebuia sa apeleze la americani, macar pentru semnul marcii. Nimeni nu face logo-uri si marketing ca si aia.

    Sa le traiasca semnul KN! Poate o sa placa cuiva...
    6 3
  • Electrocrizatu'
    @pmc,cum sa ni se para? E o mazgalitura neinteligibila hidoasa,cine zice ca nu e asa,minte!
    7 3
  • netam-nissan
    da dle PMC e aiurea, pare KVI dar cel mai nasol e că nu prea mai au dizăle-n ofertă.
    cred că i-a costat prea mult crearea anti-logosului și au rămas lefteri.
    în rest, promovările re-promovate de la promotori îmi par anti-știri.
    11 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru