La începutul acestui an, Kia și-a anunțat obiectivele și strategia pe care dorește să o urmeze pentru a deveni mai mult decât un producător de automobile. La fel ca mulți alți jucători din industrie, constructorul asiatic își dorește să ajungă un creator de soluții pentru o mobilitate sustenabilă.
Pentru asta, Kia este pregătită să se extindă în direcții noi și să dezvolte produse și servicii care să îmbunătățească viața de zi cu zi a oamenilor.
Începând cu luna ianuarie, Kia a organizat tot felul de evenimente pentru a-și prezenta intențiile. Cel mai recent a avut loc în Orientul Mijlociu, acolo unde sud-coreenii au pus la cale o proiecție LED cu totul specială pe Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume și un simbol al orașului Dubai.
Pe fațada de 33.000 de metri pătrați, Kia a proiectat noul său logo, sloganul "Movement that inspires" și primul vehicul electric dedicat al mărcii. Este vorba despre noul EV6, lansat oficial în urmă cu două luni.
Burj Khalifa deține mai multe recorduri mondiale, inclusiv unul pentru cea mai mare fațadă iluminată cu LED-uri.
"Kia a renăscut în 2021 cu o nouă viziune pentru mobilitate. Credem că mișcarea inspiră idei și vrem să creăm un spațiu unde toți clienții noștri să își dea viață ideilor. Spectacolul cu LED-uri din Dubai este modul nostru de a inspira oamenii să-și urmeze visurile și să îi anunțăm că Kia este alături de ei în această călătorie," a declarat Artur Martins, Senior Vice President și Head of Global Brand și Customer Experience în cadrul Kia Corporation.
Până în 2026, Kia va lansa 11 noi modele: 7 vor fi vehicule electrice dedicate, dezvoltate pe arhitectura E-GMP, iar patru vor fi versiuni cu zero emisii ale unor modele (cu motor termic) deja existente în gamă.
via Kia
Sa le traiasca semnul KN! Poate o sa placa cuiva...
cred că i-a costat prea mult crearea anti-logosului și au rămas lefteri.
în rest, promovările re-promovate de la promotori îmi par anti-știri.