Noul an aduce o nouă identitate pentru Kia. Constructorul sud-coreean spune că noul logo și sloganul “Movement that inspires” reprezintă startul unui proces de transformare a companiei.
Producătorul anunță că va prezenta o nouă strategie în data de 15 ianuarie, scopul declarat fiind acela de a deveni un “lider global” pe piața auto, prin investiții în mașini electrice și servicii de mobilitate.
Kia a raportat vânzări de 2.61 milioane de unități în 2020, cu 5.9% mai puține față de anul anterior. Pentru 2021, constructorul țintește vânzări de 2.91 milioane de mașini.
Via Kia
Cand i- am propus Fiat tipo mi- a ras in nas..ca alea nu- s bune
Aşadar, atenţie, nu mai scăpa pe trompă enormităţi care nici măcar oligofrenilor nu pot fi atribuite, ci se confundă cu răutatea “pură” (şi gratuită). Inutilă inclusiv ţie însuţi (mă rog, dacă nu te-a obosit până acum...).
La una din revizii ma grabeam foarte tare si i-am rugat telefonic cand am facut programarea ca vreau sa rezolve cat pot de repede, s-au miscat excelent iar masina a fost gata in 30 de minute, pret normal fara alte taxe.
In felul asta, eu am numai cuvinte de lauda pt politica marcii.
Nici nu se compara. O sa vezi.
Dar uite că nu se întâmplă aşa…Chiar deloc! Dimpotrivă, “asiaticele” cică au stârnit e-revoluţia (mai puţin…Toyota; tot respectul!) şi, de aceea, sunt tot mai privite cu admiraţie (implicit, sunt tot mai vizate pe plan comercial). Totuşi, cam uşor a fost “albită” (de păcate “gazoase”) industria auto a acelei macro-zone (dacă acest deznodământ se datorează vreunei “Cooperative Nufărul”, cert este că aceasta şi-a jucat rolul cu eficienţă maximă pentru organele de simţ ale prostimii planetare). Iar Dieselgate parcă a intervenit taman pentru a sprijini această tendinţă bizară, vădit părtinitoare (de care mass-media nu este străină).
Oricum, perverse aranjamente se practică în măruntaiele EMOL-ului.
#resistTDI/TSI