Kerkorian contraataca GM
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Kirk Kerkorian a anuntat ca nu va investi mai mult la General Motors in urma deciziei luate de consiliul de administratie de a nu face o alianta cu Renault-Nissan.
Miliardarul de la General Motors este si principalul sustinator al aliantei cu Renault-Nissan.
In urma esecului acestui proiect, miliardarul american a anuntat ca nu-si va majora participatia in cadrul companiei, fapt care a facut ca Jerome York, desemnat de Kerkorian in consiliul de administratie la GM, sa-si dea demisia din aceasta pozitie.
Miliardarul Kirk Kerkorian, detinatorul a 9,9% din actiunile GM, a facut publica decizia sa si demisia lui York la sfarsitul saptamanii trecute. Aceasta declaratie urmeaza nereusitei din cadrul negocierilor privind o alianta intre GM, Renault si Nissan.
Alianta cu Renaut-Nissan a fost ideea lui Kerkorian dar nu a fost sprijinita de directorul general Rick Wagoner. Mai trebuie mentionat ca actiunile GM la bursa au un trend descrescator iar vanzarile pe piata americana nu si-au revenit.
In urma esecului acestui proiect, miliardarul american a anuntat ca nu-si va majora participatia in cadrul companiei, fapt care a facut ca Jerome York, desemnat de Kerkorian in consiliul de administratie la GM, sa-si dea demisia din aceasta pozitie.
Miliardarul Kirk Kerkorian, detinatorul a 9,9% din actiunile GM, a facut publica decizia sa si demisia lui York la sfarsitul saptamanii trecute. Aceasta declaratie urmeaza nereusitei din cadrul negocierilor privind o alianta intre GM, Renault si Nissan.
Alianta cu Renaut-Nissan a fost ideea lui Kerkorian dar nu a fost sprijinita de directorul general Rick Wagoner. Mai trebuie mentionat ca actiunile GM la bursa au un trend descrescator iar vanzarile pe piata americana nu si-au revenit.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)