Lanțul de hypermarket-uri Kaufland România a anunțat extinderea rețelei de stații de încărcare dedicate mașinilor electrice. Conform oficialilor companiei, în perioada următoare vor fi instalate cinci stații care vor da naștere unui coridor pe ruta București - Chișinău.
Kaufland menționează că extinderea proiectului va fi realizată printr-o investiție proprie de peste 150.000 de euro. Stațiile vor fi instalate în parcările magazinelor Kaufland din București (Bulevardul Theodor Pallady, nr. 51), Buzău (strada Frăsinet, nr. 15), Focșani (Bulevardul Brăilei 102), Bacău (strada Narciselor, nr. 17) și Chișinău. Coridorul va integra și stația deja existentă în Iași la hypermarket-ul din strada Teodor Râșcanu, nr. 6A.
Toate stațiile noi vor oferi încărcare rapidă (CCS și ChaDeMo la 50 kW), cât și încărcare AC la 22 kW (Type 2).
De asemenea, oficialii Kaufland anunță că proiectul de mobilitate electrică va continua și cu instalarea unor stații în toate magazinele care se vor deschide până la finalul acestui an financiar.
La fel ca până acum, Renovatio este partenerul Kaufland în proiectul dedicat mobilității electrice.Recent, Kaufland a anunțat că începând cu 1 octombrie va fi introdusă o condiție pentru utilizarea gratuită a stațiilor din parcările magazinelor. Politica va rămâne valabilă doar la efectuarea a cel puțin 4 cumpărături săptămânale în orice hypermarket Kaufland cu o valoare totală de cel puțin 500 de lei. Fiecare bon fiscal trebuie să aibă o valoare de cel puțin 100 lei. În schimbul cumpărăturilor, clienții vor primi automat în contul Kaufland Card 5 cupoane pe care le vor utiliza pentru 5 sesiuni de încărcare pe parcursul lunii viitoare.
In ceea ce priveste TESLA, doar in luna iulie, au luat autorizatii de construire pentru statii Supercharger, in Europa:
- circa 7-8 in UK;
- minimum 1-2 in Italia, Spania, Norvegia, Olanda s.a...
Romania parca este la stadiul...invatatul mersului pe bicicleta....Pana si Serbia si Bulgaria au statii TESLA...
Om fi noi chiar asa de dezinteresati, incat ne evita multa lume, in planurile mai serioase, in ceea ce priveste STATIILE ELECTRICE DE MARE PUTERE: retelele IONITY, TESLA, etc?!
- puterea de cumparare
- lipsa de reactie a autoritatilor
Un singur lucru ne-ar baga si pe noi in carti: un coridor european de care sa aiba ei nevoie si care sa treca prin curtea noastra.
__________________________________
Toate astea nu ar trebui sa impiedice autoritatile statului sa construiasca infrastructura rutiera, ferioviara, portuara, energetica - asta ar duce direct la cresterea nivelului de trai
Pe masura ce se vor inmulti statiile de incarcare, se va ieftini tariful.
Ia fa un calcul cat dai pe motorina in 3 ani!
Pana mai ieri incarcai la statiile existente pe gratis.....acum ca au prins coaja explozie. Deci ce zici nu se sustine. Probabil vor fi taxe, va fi un cartel care si aici te va usura de bani.
la 100.000 km cheltui 15.000 euro pe motorina pentru o masina cu motor de 2l
"pe mine ma interseseaza o clasa mai mare "
Incearca Tesla model S
acoperi tot consumul casei si incarcarea masinii si mai bagi si in retea
Eu sunt genul care cumpar masini de la dealer (vreau deducere de TVA) maxim 2-3 ani si 30-40.000 km. O Tesla model S din 2018 cu caracteristicile enumerate costa 70.000 de euro. Un E-Klasse 35-40. Asa ca i-ati calculul tau de 15 mii (9 mii reali) si puneti-l (am vrut sa fiu finut in exprimare) unde stii mai bine.
De service ca la Tesla flueri a singuratate in Ro nu mai vorbesc.
Cel mai probabil nu a avut niciodata un mercedes clasa E si nici nu o sa aiba...
Consum afara mers de pensionar - 4.4 litri/100km
Consum afara mers sportiv - 5.5 litri/100km
Consum oras mers de pensionar - 7.6 litri/100km
Consum oras mers sportiv - 9.5 litri/100km
Consum mediu, depinde de proportia oras/afara.
Hai sa zicem consum mediu 7 litri/100km cu 1 euro litrul.
Rezulta 7000 Euro costul combustibilului pe 100.000 km
Deci in jur de suma asta trebuie sa te coste.
Ce urmeaza? Polo si UP?
O masina mare de familie gen clasa E, BMW X3, Audi Q5, Audi A6 nu va sta in costul pe care il spui tu niciodata. Ca sa nu mai vorbim de variantele 4x4 ale acestor masini!
Sa mergi tu cu GOLF!
Vorbeste cu oameni care au masini pe firma si contabilizeaza costurile cu combustibilul. Nu are rost sa vorbim tampenii!!!
consuma cat am zis, atat pe golf cat si pe passat sau pe Audi A4 sau Skoda, masini comune pentru managerii mai mici de la multinationalele din Romania.
Ai inteles acum? Sau trebuie sa iti traduc? N-ai legatura cu domeniul, se vede de la o posta.
Auzi-l si pe asta ..... ia consumul din contabilitate :))))))))))))......cea mai mare duda scrisa pe forum de la infiintarea acestuia :)))))))......in contabilitate unde seful incearca sa-si acopere si drumurile private pe cheltuiala firmei :)))))). Hai ca esti tare.
p.s. ....."stop dezinformarii" nu sunt eu .