Karmann si-a inchis portile
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Carosierul german Karmann si-a inchis definitiv fabrica dupa ce a incheiat productia lui Mercedes-Benz CLK. Ultimul model a iesit luni de pe linia de productie, iar constructorul din Osnabruck a declarat insolventa. De-a lungul istoriei sale, Karmann a reusit sa produca peste 3.3 milioane de automobile, construite pentur producatori precum Audi, Volkswagen, Chrysler, Mercedes si Pontiac. Bineinteles, toate modelele fabricate erau decapotabile. Cel mai cunoscut model al germanilor de la Karmann este Ghia, creat in colaborare cu Volkswagen.
Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca fabrica ar fi reutilata pentru productia de piese pentru anumiti producatori. Din pacate pentru cei 2.240 de angajati, scandalul dintre sindicate si fosta conducere a companiei opreste orice tentativa de restructurare. Toti salariatii au fost anuntati oficial ca isi vor pierde locul de munca, iar pensiile si toate beneficiile vor fi eliminate.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
"Soarta Karmann ar putea fi schimbata doar daca..."
Pai ori s-a inchis definitiv, ori...
Daca isi muta jucariile in alta parte, atunci da, fabrica ar fi inchisa definitiv. Dar daca, de maine, ei fac pasta de dinti in aceeasi fabrica, atunci ea nu se inchide definitiv, se reprofileaza.
Chiar daca va mai produce altceva ulterior, nu va mai fi un constructor de caroserii, ci doar un furnizor.