Karma a prezentat la începutul lunii aprilie noua platformă E-Flex dedicată pentru dezvoltarea unei game variate de modele electrice, printre care se numără și supercar-uri.
La vremea respectivă, producătorul american deținut de chinezii de la Wanxiang Group nu a oferit detalii concrete despre specificațiile tehnice ale viitoarelor modele, însă acum oferă o serie de informații.
Astfel, Karma a început deja să testeze (foto) viitoarea platformă pentru supercar-uri și își propune ca viitorul model de serie să aibă 1.100 de cai putere prin intermediul a două motoare electrice împrumutate de la Revero GT.
"Obiectivul este ca prototipul cu tracțiune integrală să atingă 1.100 de cai putere. O combinație de atribute, inclusiv cele două motoare amplasate în față și spate, vor genera o putere superioară pentru vehiculul de test", menționează Karma.
În plus, oficialii Karma susțin că prototipul este echipat cu o baterie de 120 kWh care ar trebui să ofere o autonomie de 400 de mile, echivalentul a aproape 650 de kilometri.
"Motoarele electrice față și spate și bateria de 120 kWh oferă prototipului o distribuție a maselor de aproape 50/50 și o autonomie de până la 643 de kilometri. Motoarele electrice au deja peste 1.6 milioane de kilometri în testele desfășurate cu Revero GT", au mai precizat oficialii mărcii.
Via Electrek
la fel nu stiu daca wangxiang e american sau danez ca escrocul henrik fisker care le-a vindut sandramaua dupa falimentare.
tot e bine ca ies stiri fara numar din tot nimicul asta traiasca clicuiala.