Jurnalist decedat la test drive
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In aceasta dimineata am primit cu regret vestea ca Michel Barelli, un jurnalist francez care avea grija de rubrica auto a cotidianului francez Nice Matin, a murit in urma unui accident petrecut in testele pentru presa organizate cu ocazia lansarii noului Opel GT. Testele se desfasurau in Statele Unite ale Americii, aproape de San Diego (California).
Conform politiei locale, jurnalistul francez a pierdut controlul volanului si s-a rasturnat, glisand pe plafon. Pasagerul din dreapta, Patrick Louis (Depeche de Midi - Franta), a fost ranit si el grav in zona fetei insa viata lui nu se afla in pericol. In raportul accidentului se arata ca "masina rula cu viteza periculoasa".
Trebuie spus insa ca aceste teste sunt organizate, prin definitie, pentru a testa masinile in conditii cat se poate de apropiate de limitele maxime si ca ele nu sunt destinate unei plimbari amiabile pe sosele. In aceste conditii, pentru a afla cat mai multe caracteristici ale rularii unei masini intr-un timp scurt, de maximum doua-trei sute de kilometri, masina este de obicei impinsa (pe propria raspundere) putin mai mult decat o face un sofer pe strada sau un eventual client al modelului respectiv.
In aceste conditii, moartea jurnalistului francez inseamna un deces la locul de munca, in timpul programului. Dumnezeu sa il odihneasca!
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Puterea ursului
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Un nou model chinezesc vine în Europa: Zeekr 7 GT promite peste 800 km autonomie
1. Avea ceva cu marca . O detesta.
2. Ceva nu a tinut..stim si noi..mai fac si altii teste dar nu crapa...
3. Oare proiectantii fac economii la siguranta ?
Oare protectiile de cap au fost prea scurte ?
Oare rama parbrizului este prea elastica ?
(Parerea mea: pana nu introduc rollbaruri si centuri in 4 pucte in productia de serie nici o masina nu poate oferi siguranta minima- sa mori la 65 pe ora este partea amuzanta pe care dobitocii astia de constructori o invelesc in 15 airbaguri si sound dolby... o cusca de protectie mascata in montanti, podea etc (stiu ei) nu costa mai mult decat DVD-ul cap de serie comandat de grandomani...parerea mea !
D-zeu sa-l odihneasca !!!
Siguranta auto este lasata la urma, pentru ca ar adauga greutate unei masini sport. Sau ar avea un impact negativ asupra aspectlui 'cool' al masini.Iar la roadstere si decapotabile problema e si mai grava.
Oamenii nu realizeaza ca o masina super sport este de multe ori eminamente un compromis la siguranta, o cutie (din material de undite topite) pusa pe un turboreactor.
Si oricum trebuie o mana experimentata si un circuit ca sa te bucuri de multe ori ce caii putere care ii ai sub capota.
Drive safely si alege cu cap !
De, 20-30 m liniari de teva sunt greu de amplasat in habitaclu fara sa strici "decorul" asa cum spune si Stefan dar se pot ascunde in montanti, praguri, canapele, etc.. apropo de montanti: multi dintre noi avem masini cu montati (laterali,parbriz luneta) care inspira incredere sunt grosi DAR cati dintre noi au avut curiozitatea sa vada ce este sub imbracamintea texita / plastic a acestora... este HAUL (bine ca este vopsita tabla pe interior macar!)
parerea mea : CAM FRAGILE..
NU greutatea este problema constructorilor(vedem cererea de tot teren) ci INTERESUL de a ridica stacheta celor 64 Km/h de siguranta.
- Istoria in domeniul auto spune ca s-au facut mari cuceriri....de la roata de lemn la cea de guma; de la sasiul de lemn la cel din tabla ambutisata; DE ASEMENEA : de la 4 roti - tot la 4 roti ! de la motoare cu ardere interna - la motoare cu ardere interna !! dar cel mai mare progres este ca au bagat televizorul in masina, CURAND CUPTORUL CU MICROUNDE si PRAJITORUL DE PAINE !! MARFA de involutie !!! Merci pentru tot mari bosi de MARKETING(daca iese malaiu'..!) ie multi care ia ...