Jurnalist decedat la test drive
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In aceasta dimineata am primit cu regret vestea ca Michel Barelli, un jurnalist francez care avea grija de rubrica auto a cotidianului francez Nice Matin, a murit in urma unui accident petrecut in testele pentru presa organizate cu ocazia lansarii noului Opel GT. Testele se desfasurau in Statele Unite ale Americii, aproape de San Diego (California).
Conform politiei locale, jurnalistul francez a pierdut controlul volanului si s-a rasturnat, glisand pe plafon. Pasagerul din dreapta, Patrick Louis (Depeche de Midi - Franta), a fost ranit si el grav in zona fetei insa viata lui nu se afla in pericol. In raportul accidentului se arata ca "masina rula cu viteza periculoasa".
Trebuie spus insa ca aceste teste sunt organizate, prin definitie, pentru a testa masinile in conditii cat se poate de apropiate de limitele maxime si ca ele nu sunt destinate unei plimbari amiabile pe sosele. In aceste conditii, pentru a afla cat mai multe caracteristici ale rularii unei masini intr-un timp scurt, de maximum doua-trei sute de kilometri, masina este de obicei impinsa (pe propria raspundere) putin mai mult decat o face un sofer pe strada sau un eventual client al modelului respectiv.
In aceste conditii, moartea jurnalistului francez inseamna un deces la locul de munca, in timpul programului. Dumnezeu sa il odihneasca!
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
1. Avea ceva cu marca . O detesta.
2. Ceva nu a tinut..stim si noi..mai fac si altii teste dar nu crapa...
3. Oare proiectantii fac economii la siguranta ?
Oare protectiile de cap au fost prea scurte ?
Oare rama parbrizului este prea elastica ?
(Parerea mea: pana nu introduc rollbaruri si centuri in 4 pucte in productia de serie nici o masina nu poate oferi siguranta minima- sa mori la 65 pe ora este partea amuzanta pe care dobitocii astia de constructori o invelesc in 15 airbaguri si sound dolby... o cusca de protectie mascata in montanti, podea etc (stiu ei) nu costa mai mult decat DVD-ul cap de serie comandat de grandomani...parerea mea !
D-zeu sa-l odihneasca !!!
Siguranta auto este lasata la urma, pentru ca ar adauga greutate unei masini sport. Sau ar avea un impact negativ asupra aspectlui 'cool' al masini.Iar la roadstere si decapotabile problema e si mai grava.
Oamenii nu realizeaza ca o masina super sport este de multe ori eminamente un compromis la siguranta, o cutie (din material de undite topite) pusa pe un turboreactor.
Si oricum trebuie o mana experimentata si un circuit ca sa te bucuri de multe ori ce caii putere care ii ai sub capota.
Drive safely si alege cu cap !
De, 20-30 m liniari de teva sunt greu de amplasat in habitaclu fara sa strici "decorul" asa cum spune si Stefan dar se pot ascunde in montanti, praguri, canapele, etc.. apropo de montanti: multi dintre noi avem masini cu montati (laterali,parbriz luneta) care inspira incredere sunt grosi DAR cati dintre noi au avut curiozitatea sa vada ce este sub imbracamintea texita / plastic a acestora... este HAUL (bine ca este vopsita tabla pe interior macar!)
parerea mea : CAM FRAGILE..
NU greutatea este problema constructorilor(vedem cererea de tot teren) ci INTERESUL de a ridica stacheta celor 64 Km/h de siguranta.
- Istoria in domeniul auto spune ca s-au facut mari cuceriri....de la roata de lemn la cea de guma; de la sasiul de lemn la cel din tabla ambutisata; DE ASEMENEA : de la 4 roti - tot la 4 roti ! de la motoare cu ardere interna - la motoare cu ardere interna !! dar cel mai mare progres este ca au bagat televizorul in masina, CURAND CUPTORUL CU MICROUNDE si PRAJITORUL DE PAINE !! MARFA de involutie !!! Merci pentru tot mari bosi de MARKETING(daca iese malaiu'..!) ie multi care ia ...