Gala Femeilor de Succes Renault România face parte din planul Women@Renault lansat de Carlos Ghosn, directorul general al Grupului Renault-Nissan. Este vorba despre o reţea socială internă, prezentă în 11 ţări, care numără 170 de membre în România şi are ca misiune promovarea diversităţii de gen ca pârghie de performanţă a companiei. Din punctul de vedere al integrării femeilor în cadrul forţei de muncă a unei companii, divizia românească a Grupului Renault stă extrem de bine, 31% din numărul total al salariaţilor fiind reprezentat de femei, iar 32% din poziţiile cheie ale companiei sunt echipate tot de doamne. Proporţia continuă şi în domeniul îngineriei şi în cel al fabricaţiei, unde angajaţii de sex feminin reprezintă 28% din totalul salariaţilor Grupului Renault România.
"În lumea Renault, diversitatea, atât a merseriilor, cât şi a profilurilor umane, face parte din cultura organizaţiei, pentru că succesul unei întreprinderi globale depinde de capacitatea sa de a înţelege societatea pe care o înconjoară, în toată diversitatea ei", a declarat Carlos Ghosn, directorul general al Grupului Renault-Nissan, la înfiinţarea planului Women@Renault.
Renault România are în prezent aproximativ 17.800 de angajaţi. Dintre aceştia, 5.555 sunt femei. În unele secţii ale concernului, mai mult de jumătate dintre angajaţi sunt de sex feminin, unele departamente fiind ocupate în proporţie de 70% de doamne. Radu Mavrodin, director de resurse umane pentru România şi regiunea Euromed Africa în cadrul Grupului Renault, spune că doamnele s-au dovedit a fi mai serioase la locul de muncă decât angajaţii de sex masculin, iar femeile prezintă un randament ridicat pe anumite posturi în comparaţie cu bărbaţii.
Comentarii (1)