Jeremy Clarkson: "BMW X1 nu e o masina. Este un gunoi"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Controversatul jurnalist britanic si prezentator al emisiunii Top Gear, Jeremy Clarkson, a concluzionat in urma unui drivetest ca BMW X1 este "un gunoi" si i-a acordat o singura stea din cinci disponibile. Clarkson a facut o analogie intre alegerea unei masini noi si alegerea unei carti pe care s-o citesti in vacanta, in urma careia a concluzionat ca BMW 135i este un model creat special pentru sosea, in timp ce X1 nu are niciun scop si este aproape inutil.
Jurnalistul britanic a testat versiunea sDrive20d a lui X1, despre care a concluzionat ca nu are suficienta putere si are sunetul unui "camion de gunoi" in primele secunde de la pornire. Desi a declarat ca aprecieaza tractiunea spate in cazul altor modele BMW, inaltimea lui X1 si centrul de greutate ridicat al acestuia l-au facut pe Clarkson sa strambe din nas si sa compare motorul de sub capota cu cel utilizat de o ambarcatiune mica utilizata pentru traversarea unui canal. Totodata, Jeremy Clarkson a subliniat inutilitatea unui model din aceasta clasa cu tractiune spate in conditiile unei ierni aprige, cum a fost cea intalnita in urma cu trei luni.
Materialele, dotarile standard si design-ul lui BMW X1 nu au fost nici ele pe placul lui Clarkson, iar pretul de achizitie l-a revoltat pe britanic. Scaunele au fost comparate cu cele ale unui Ford Galaxy, iar confortul la rulare a fost caracterizat ca fiind slab.
Lipsa unui sistem de navigatie integrat in versiunile entry-level l-a deranjat pe jurnalistul englez, in timp ce design-ul a fost catalogat ca apartinand unui “Hyundai care a fost supus eroziunii vantului timp de 1.000 de ani”.Via | BMWBlog |TimesOnline
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
...Din toate punctele de vedere.
sper sa nu i se intoarca asupra lui replica
Repet a 100000-a oara: mentalitatea colectiva din Occident este foarte diferita de cea de la noi; ei prefera solutiile pragmatice (inclusiv in achizitia de autoturisme) in timp ce majoritatea romanilor vor sa para ceea ce nu sunt!!!!!!!!
Are dreptate Clarkson ,seria 1 e un jeg de masina.
Din fericire pentru bmw , au schimbat designerul si se vede ,noul z4 este f frumos , noua serie 5 este reusita ,seria 7 la fel ,deci sunt pe drumul cel bun.
Nu mai are rost sa lungesc povestea, dar stiu ca toti fanaticii BMW ar trebui sa mai scoata capul din nisip si sa mai vada si lumea din jur cand sustin cu atata tarie BMW.
probabil ca nici x1 nu-i departe
Nu inteleg cum bmw poate face masini superbe gen Seria 5 (mai ales cel vechi care mie mie se pare perfect ca design), sau Seria 3 coupe, Seria 6 si in acelasi timp sa scoata hidosenii gen Seria1, X3, sau Seria 5GT...
Si Clarkson nu uraste BMW, el insusi are 3 bmw-uri daca nu mai multe.Sotia lui conduce un Z4 parca.Ca x1 e inutil, acuma si de altele a facut misto si de multe ori are dreptate, sunt inutile, dar important e sa se vanda.Si de R8 a facut misto la un moment dat, asta nu inseamna ca e proasta.Normal ca Clarkson nu vede utilitatea intr-un X1 ca nu cred ca e genul de om care conduce sportiv pana la supermaket cu 2 copii in spate si un catel in portbagaj.
Macar daca consuma GT40-ul cat China, sa stie sa si faca ceva.
Mai ales in UK,.
Si asa el incearca sa strice imaginea BMW-ului din UK.
Sa-mi bag piciorul in emisiunea asta
Cred ca ce vrea sa zica el e ca Bmw si alti constructori de talie mare au inceput sa faca anumite masini si sa inventeze anumite clase de masini doar de dragul de a fi si care nu isi au rostul., cel putin din privinta anumitor cumparatori, pentru ca vor fi si oameni care vor lua aceste modele. Mai mult ca sigur ca BMW si-a facut temele in privinta asta
.Sincer nici eu nu stiu ce sa inteleg din x1 sau x6, ce se vrea cu el....
P.S. Bai Stanila, hai frate ne lasi, te citeste lumea ce fel de specimen esti numai dupa frizura ta 0 cu 2 si folosirea ochelarilor impotriva radiatiilor becului din casa........
Explica te rog, argumenteaza.Tare curios is de ce un m3 e92 e ok, dar un 335i e92 este un "cacat fara rost".Sau daca ai M5 esti mortal dar daca ai un 550i esti degeaba pe planeta.In fine, nici nu ai aparut bine pe aici ca deja folosesti cuvinte "alese" precum "cacat".Bun bun.Sa nu mai vorbim ca pe alta stire te laudai ca fiesta se vinde mai bine decat golf sau ce ziceai tu pe acolo.Stai linistit ca multi vulcani o sa mai erupa pana ajunge ford unde e VW.
pana la urma alegerea unei masini e chestie de gust; si reprezinta o optiune personala si nimic mai mult;
personla nu-l recunosc pe domnul cu pricina ca guru in lumea automobilelor iar parerea dumnealui niu-mi influenteaza in nici un fel, alegerea ;
Clarckson, nu esti zeul lumii auto si doar unul din cei care au impresia ca dau tonul in industrie.
Ok, BMW X1 E UN GUNOI, DAR S-A NASCUT IN URMA UNOR STUDII DE PIATA FOARTE RIGUROASE. BMW NU SE ARUNCA CU CAPUL INAINTE, TOTUL E CALCULAT SI JUSTIFICAT.
Spune bufonule batran pe maine cui este acum orice marca britanica, alea care le lauzi de iti curg balele?
Zi o marca istorica de la voi, care e inca pe barba ei.
Clarckson, dispari.
Primul posesor de X1 l-am vazut in parcare la Careffour, era un barbat chel, solid cu ditamai burta, bine imbracat (parea om serios, nu genul meltenilor). Nu l-am putut intelege si nici acum nu-l inteleg de ce o fi dat o groaza de bani pe masina aia in care nu are loc cum trebuie, cand ar fi putut foarte bine sa-si ia o berlina de clasa media si avea loc frumos, avea si dotari mai bune. Dar deh, daca nu e SUV si BMWeu sa stea deasupra tuturor e degeaba....desi la banii aia lua un 325xd de toata frumusetea!
Ca sa nu mai spun ca atunci cand a deschis portbagajul sa-si bage plasele cu cumparaturi, m-a pufnit rasul, DEZASTRU. Pai cred ca si un Focus e mai generos.
Prima masina de teren a fost un ROVER (1917), adica era o masina folosita de fermierii britanici (arat, semanat, etc.) pe post de tractor. Ulterior, dupa ani buni, cineva (armata britanica) a concluzionat ca aceste masini ar fi bune de folosit pe terenuri grele, s-au mai facut cateva adugiri si modificari si astfel a aparut prima masina adevarata de teren. Nu stiu daca ai apucat sa vezi la televizor cum prima masina de serie (de teren greu), adica Range Rover, a fost fabricat aproape fara modificari cam 40 de ani. Mergea si nu se strica.
Si acuma calitatea masinilor de teren Rover (Range Rover si Land Rover) e buna, minusul constand din instalatia electrica/electronica care cam da batai de cap. Din punct de vedere mecanic sunt niste masini excelente.
BMW-ul tau (adica celebrul X5) la prima generatie nu prea putea sa urce pante abrupte caci diferentialul era cam talamb. Pe nisip era vai de mama lui. Pe sosea X5 nu are justificare. Sunt masini mai ieftine, mai confortabile si mai rapide dacat acest " SUV Inutil" (daca mai tine minte cineva emisiunea britanicilor).
Acete tipuri de SUV-uri (X5, Q7, ca si X1) sunt masini facute pentru tineretul de bani gata si fara carte din ziua de azi. Greseala este a parintilor si a societatii ca s-au vandut cam multe din aceste masini inutile. Ca masina este pentru genul de tineret descris mai sus avem dovada ca nu le putem incadra in nici una din grupe decat pentru mersul prin oras ca sa te vada cunoscutii cum conduci o masina scumpa, semn ca esti intelectual.
La mai mare!!!!!!!!!!!!!
Jeremy Clarkson stie el ce stie, X6, X1, 5GT.... tinand cont k e in domeniu parerea lui merita de luat in seama.
posesorii de bmw-uri iar si-au luat-o in barba de mosneag...:)):)), intr-un fel bine va face k prea le stiti voi pe toate.
aviz amatorilor va stitri voi de pe aici nu are rost sa va enumar.
fac la fel ca mercedes cu A CLASS !
In general se refera la puterea lor de cumparare si este firesc sa se creeze in felul acesta controverse la un nivel ceva mai ridicat decat nivelul pietei de la noi. Totusi, despre BMW a spus si lucruri bune, daca este sa ne referim la M5, despre care a avut cuvinte de lauda. Fanii fiecarei marci trebuie sa accepte insa ca exista si modele mai putin reusite sau slabe in ceea ce priveste fiecare firma producatoare de automobile.
Asta imi place la cei de la Top Gear, nu se cramponeaza cand gasesc si modele nu prea grozave si prefera sa le catalogheze intr-un limbaj colorat si amuzant. Fara sa faca un capat de tara din asta, aviz celor care se cred nedreptatiti si devin prea seriosi in apararea marcii preferate ...
Mai ales Jeremy Clarkson, a pus piciorul in atatea masini si are o vechime in domeniu, mai mare decat varsta multora ... Tocmai de aceea emisiunea este atat de vizionata, pentru ca pe langa experienta se adauga si umor, care poate deranja pe unii, dar care fac sarea si piperul.
Cateodata curajul de a-ti exprima o parere personala (pertinenta in cazul realizatorilor emisiunii) reprezinta cea mai buna reclama pentru cei trei prezentatori englezi. Se pare ca cei de la Top Gear stiu bine asta si nu isi vor schimba stilul indiferent cate controverse starnesc. Ceea ce este bine :)
P.S.: Inca o data spun, JC exagereaza, asta ii este meseria. Daca spunea ca X1 este o masina inutila, slaba calitativ etc nu ar fi avut nici macar de jumatate dezbaterea provocata de cuvantul "gunoi".
Pe de alta parte Clarkson face spectacol ca asta vinde, nu aprecierile perfect analitice si impartiale (alea sunt bune pentru cercetatori nu pentru show-uri si audiente mari).
Daca voia sa NU fie tendentios ar fi putut sa mearga si cu benzina de 3 litri (2.8i) si indiferent de motor, cu varianta cu tractiune integrala si putea sa aleaga daca vrea cutie automata sau manuala.\
Dar cum spuneam, asta nu face audienta cum nici X1 nu va face volum prea mare de vanzari, asa ca Jeremy s-a ales cu putin trafic pe net creind valva cu stilul sau de artist de spectacol televizat iar BMW pare ca mai e si criticata lansad loc de mai multe laude la modelele care ii fac volum si nu la nise unde lumea oricum nu tien cont de ce zice Jeremy.
Business as usual...
Si faptu ca o facut x1 gunoi, vad ca multi iau asta foarte in serios.Cu siguranta o zis ca e "rubbish".E o expresie britanica foarte des folosita, englezii zic rubbish la orice, la masini cu mult mai mult prestigiu.Nu iau apararea x1-ului, are dreptate in unele puncte de vedere, dar se face prea mult caz si se ia prea in serios parerea lui.Chiar ieri ma uitam la Top Gear si James ii explica unei posesoare de Audi A3 ce masina plictisitoare si inutila si-a luat.Tipa io inchis gura zicand ca ei ii place.Care e concluzia? Daca iti place o masina ti-o iei indiferent de ce zice Clarkson sau Top Gear sau Obama.
BMW nu are nevoie de laude platite, oricum, cei care lauda BMW au platit deja. Tov. Clarckson, e platit pentru a fece divertisment, el insusi are in garaj un BMW, voi, noi, suntem doar niste victime ale manipularii MEDIA prin TV. Cu cat e mai acid un comentariu, cu atat e mai placut, asa'i ?
V'am prins :)))
documentativa si dupaia veti aproba sau dezaproba ce zic prezentatorii la tv.
daca unu zice o prostie voi o luati de buna... indiferent de marca la care se face referire.
Si BMW de ce nu ar face si masini proaste?
Si inca ceva: la partea de design no comment, nu poti comenta gusturile, fiecare vedem diferit si ne place altceva insa la partea tehnica n-ai cum sa zici ca nu e o struto-camila obosita. E o parere foarte obiectiva.
Toate cele bune.
P.S. @Stanila: ai zis ca prietenii tai au toti BMW.
Concluzia 1: judecand dupa fata si dupa freza si dupa..prieteni, esti COCALAR...no offense.
Intrebarea 1: tu ce masina ai pustiule? Sau nu esti destul de mare sa ai carnet?
Sfatul meu: programati-va la un drive-test cu masinuta. Daca va place, cumparati-vi-o. Nu veti regreta.
Iti dau la BMW ala cu cartonu asta de te caci pe tine bai baiatule. Iti fac cu mana pe geam cand trec pe langa tine. Habar n-ai ce are sub capota dar comentezi :))
isi bate joc de bmw in ultimul hal.
Astept raspuns la intrebarea:ce ai sub capota?
Nici masina ta nu e un carton, dar nici racheta nu e.
Toate cele bune
Eu zic ca a exagerat un pic cu aprecierile...si atat.