Jeep este noul sponsor de pe tricourile echipei de fotbal Juventus Torino
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Logo-ul legendarei mărci Jeep va apărea pe tricourile echipei Juventus Torino în sezonul 2012-2013. Juventus şi-a prezentat ieri oficial noul echipament de deplasare, iar tricourile - complet negre - sunt inspirate de cele din sezonul 1941-1942, în timp ce pe spatele gâtului este inscripţionat motto-ul clubului: "Vincere Non E Importante E L'Unica Cosa che Conta" (Victoria nu este importantă, este singurul lucru care contează).
Juventus şi Grupul Fiat au semnat un acord de sponsorizare în luna aprilie. Conform acestuia, Fiat este sponsorul principal şi va fi purtat de jucători pe tricouri pentru următoarele trei sezoane. Fiat Group a ales însă ca marca ce va fi promovată pe tricourile echipei Juventus să fie Jeep, încercând astfel să crească imaginea de marcă a brandului american.
Jeep va fi alături de Juventus şi într-o serie de evenimente conexe ca drive teste, concursuri şi alte activităţi. În luna iulie, Jeep va prezenta în Europa noul model Grand Cherokee S Limited, versiunea de top ca echipare ce va fi disponibilă în showroom-uri din luna septembrie a acestui an.
Jeep Grand Cherokee S Limited va putea fi recunoscut datorită jantelor negre de 20 inch şi elementelor stilistice stil SRT. Sub capota acestui model va fi noul motor V6 turbodiesel de 3.0 litri cu tehnologie MultiJet II.
Propulsorul dezvoltă 245 CP şi 550 Nm.Via | Fiat
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Jeep in Romania
-
Jeep Cherokee (2014-prezent) Preţ: 38.498 - 51.765 €
-
Jeep Cherokee facelift Preţ: n/a €
-
Jeep Compass Preţ: 23.310 - 34.533 €
-
Jeep Grand Cherokee facelift (2013-prezent) Preţ: 47.622 - 88.500 €
-
Jeep Grand Cherokee Trackhawk Preţ: 124.500 €
-
Jeep Renegade (2015-prezent) Preţ: 21.791 - 34.555 €
-
Jeep Wrangler (2011-prezent) Preţ: 35.000 - 44.030 €
-
Jeep Wrangler Unlimited (2011-prezent) Preţ: 34.597 - 47.051 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Şi fiindcă tot suntem la capitolul fotbal, îmi cer scuze pentru faptul că “anticipasem” în urmă cu câteva luni că Olanda va câştiga CE…Pur şi simplu n-am înţeles ce s-a întâmplat cu “lalelele”; Robben&co au părut blazaţi, obosiţi, şi s-au mişcat pe teren de parcă ar fi fost obligaţi să joace în loc să se relaxeze după un sezon epuizant la cluburi. Tot jocul portocalei…storcite s-a înscris în graficul previzibilului. De pierdut, a mai pierdut Olanda, dar toate meciurile din grupă…cred că este o premieră istorică! S-ar putea concluziona că această generaţie şi-a atins maximul teoretic de potenţial la CM 2010. Plus că sistemul lor caracteristic care a făcut mereu furori, 4-3-3, sinonim cu “fotbalul total”, în primul rând n-a mai fost conceput de antrenor, el preferând să se ralieze unei formule în vogă astăzi, 4-2-3-1, în care Van Persie s-a zbătut ca peştele pe uscat, iar tocitul Van Bommel a fost depăşit ca “închizător” de sprintenii mingicari germani şi portughezi. În fine, chiar şi profeţii se mai înşeală uneori :P