Actuala generație Jeep Compass a debutat în 2016, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles. SUV-ul este asamblat în 5 țări: Italia, Mexic, Brazilia, China și India.
Anul trecut, faceliftul a debutat în China. Acum, acesta a fost lansat și pe continentul european, fiind primul SUV prezentat în Europa de către nou înființatul grup Stellantis.
Din punct de vedere al designului, Jeep Compass facelift propune o parte frontală redesenată și câteva modificări minore aduse părții din spate. Cu alte cuvinte, aceleași noutăți estetice introduse anul trecut de varianta lansată în China.
Clienții europeni pot alege unul dintre cele cinci niveluri de echipare: Sport, Longitude, Limited, S și Trailhawk.
HABITACLU MAI MODERN CA ORICÂND
Habitaclul este mai modern ca oricând. Jeep a redesenat planșa de bord, care integrează acum un display central (8.4 sau 10.1 inch) pentru sistemul multimedia Uconnect 5 și instrumentarul de bord digital cu ecran de 10.25 inch.
Totodată, spațiile de depozitare sunt mai generoase și oferă acum cu 4.4 litri mai mult decât varianta pre-facelift.Gama de motorizări include o unitate pe benzină de 1.3 litri, cu 130 sau 150 de cai putere (alăturată fie unei transmisii manuale, fie uneia automate cu dublu ambreiaj), dar și un agregat diesel de 1.6 litri, capabil de 130 CP. Cutia manuală cu șase trepte este singura variantă pentru acesta din urmă.
De asemenea, motorizările convenționale sunt oferite doar cu tracțiune față.
Oferta include și o versiune plug-in hybrid (Compass 4xe), disponibilă în două versiuni de putere: 190 sau 240 de cai putere. Transmisia automată cu șase trepte și tracțiunea integrală eAWD completează pachetul.
CONDUS SEMI-AUTONOM DE NIVEL 2
Cele mai importante noutăți le regăsim printre sistemele de asistență oferite în standard. Lista include Drowsiness Alert, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Assist și Automatic Emergency Braking cu funcție de recunoaștere a pietonilor și cicliștilor.
De asemenea, sistemele Lane Keep Assist și Adaptive Cruise Control lucrează împreună pentru a menține mașina pe centrul benzii de rulare, oferind astfel un condus semi-autonom de nivel 2.
Mai multe detalii, inclusiv lista de prețuri și specificațiile tehnice, vor fi anunțate ulterior.
via Jeep
Comentarii (7)