Uneori, campanii de promovare inteligente pot vinde foarte bine o mașină. Iar de asta au fost conștienți și cei de la Jeep atunci când au decis să le ofere nord-americanilor un altfel de test drive cu noul Cherokee.
SUV-ul compact, venit să se bată cu BMW X3 și Audi Q5 vrea să își cucerească publicul premium de pe continentul american și din Europa cu o gamă nouă de motoare, cu un design neobișnuit, dar mai ales cu ceea ce poate să demonstreze în off-road. Pentru a puncta cât mai bine această trăsătură, Jeep a pus în scenă un decor de necrezut în mijlocul orașului Vancouver, din Canada.
O echipă de decoratori au adus pe una din străzile orașului bolovani, zăpadă, copaci și chiar au creat un râu artificial. Totul pentru a reda un traseu off-road acolo unde nu te aștepți. Mai mulți șoferi au fost invitați să testeze mașina prin oraș și, urmând indicațiile sistemului de navigație, au virat dreapta pentru a se trezi în mijlocul unui râu de munte, cu multe provocări.
Șoferii au fost sfătuiți să selecteze modul de rulare off-road și să se aventureze în necunoscut.A ieșit o reclamă de 30 de secunde, care a atras atenția tuturor, ba mai mult a generat o euforie pe rețelele sociale, unde toți au apreciat colțul de natură creat în mijlocul orașului. În plus, cei doi lupi domesticiți, aduși pe platoul de filmare, au făcut deliciul tuturor celor prezenți.
Comentarii (2)