JE Design a creat un pachet nou pentru VW Golf GTI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerii de la JE Design au creat un kit pentru Volkswagen Golf GTI pe care îl consideră o alternativă mai ieftină la Golf R. Scopul inginerilor de la JE Design a fost să crească puterea motorului lui Golf GTI la acelaşi nivel cu cel al motorului lui Golf R la un preţ cât mai redus. Costul acestor modificări este de numai 1.549 de euro şi include o garanţie de un an. Mai mult decât atât, cei de la JE Design realizează conversia într-o singură zi. Opţional, clienţii pot trimite unitatea ECU a motorului şi unitatea de control a transmisiei prin curier celor de la JE Design, iar acestea se vor întoarce înapoi tot prin curier în termen de o zi.
Motorul de 2.0 litri al lui Golf GTI va dezvolta 270 CP şi 370 Nm, iar modelul va putea atinge o viteză maximă de 257 km/h. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în doar 6.4 secunde. Din păcate pentru cei de la JE Design, Golf R accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.7 secunde, în timp ce GTI-ul are nevoie de 6.9 secunde.
Modificările includ recalibrarea unităţii ECU şi a transmisiei, iar garanţia de un an este fără limită de kilometri şi asigură motorul, turbina, cutia de viteze şi trenul de propulsie. Pentru un plus de manevrabilitate, JE Design oferă şi un kit de suspensie care reduce garda la sol cu 35 de milimetri şi un set de jante de aliaj de 19 inch.Pachetul de modificări estetice include un spoiler faţă cu splitter din carbon, un set de praguri laterale, o bară spate cu difuzor de aer integrat şi un nou sistem de evacuare sport. Spoilerul faţă costă 349 de euro, iar setul de praguri laterale are un preţ de 299 de euro. Bara spate cu difuzorul de aer integrat are un preţ de 250 de euro, iar sistemul de evacuare sport din oţel inoxidabil costă 899 de euro. Cele patru jante de 19 inch realizate din aliaj uşor şi echipate cu anvelope de 225/35 au un preţ de 2.930 de euro.
Via | ZerCustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
-
Divizia Skoda din Marea Britanie a ținut să aibă în flota de presă un exemplar unicat denumit Superb Sleeper Edition. Bazat pe un Superb Combi, modificat, acesta oferă 477 de cai putere și 661 Nm. (21.08)
-
Germanii de la Dahler au dezvoltat un pachet de tuning Stage 2 pentru BMW M2. În urma îmbunătățirilor, motorul de 3.0 litri, twin-turbo, dezvoltă acum 630 de cai putere. (14.07)
sorry Golf...dar esti urat cu draci
Asa ca dute si sapa GOGOSARE!
E adevarat ca asta e doar parerea mea ptr ca romanii sunt fani NUMBER ONE vw.au aflat si ei ce e aia masina straina si prima care le-a venit pe mana a fost un vw, probabil fiindca e ieftin si de calitate.Dar nu incercati sa ma convingeti de design-ul plictisitor al acestor masini ca nu aveti nici un argument.Asa ca ciocu mic si nu ma mai luati cu politeturi de genu' ptr ca un om care apreciaza design-ul unui vw in ziua de azi, inseamna ca ori cumpara acea emblema (indiferent pe ce caroserie sta) ,ori da nas in nas cu vreo oferta de pret si atunci e usor de convins sa devina fericitul posesor.
Oameni buni, mai exista si alte marci pe lumea asta, poate chiar prea multe, UN PIC DE IMAGINATIE va trebuie doar!
@der Rohe detin o Alfa 159, iti dai seama ca nu ma refeream la flacari si tuning-uri aiurea , ci doar strict la design.NU spun ca posesorii de vw sunt idioti ci doar ca nu au imaginatie si cumpara un lucru in masa fara sa se uite la posibilitati.
O zi buna
Parerea ta e cam pafarista si habarnista.
Era mai simplu sa recunosti ca esti anti-Volkswagen din rarunchi. Macar nu spuneai gugumanii din astea sa ne cada fatada cu totul.
Golful in general nu e ieftin. Chiar si atunci cand se da vreun discount, tot scump e fata de multi de la concurenta. SI CU TOATE ASTEA, de cand s-a lansat, e #1 la vanzari IN UNIUNEA EUROPEANA, NU IN Rumanica DESI se spune ca nici prea fiabil nu mai este (fiindca "e un Golf 5 facelift" care cica ar fi fost o catastrofa)...
Hai ca subiectul asta e taina mare pentru tine...
Eu spun ca sunt doar pragmatici.
Ma repet dar asta e. Nu toti gandesc la fel.
Ce e rau sa fii o persoana discreta si sa mergi cu o masina cu un design cuminte si echilibrat?
Cata vreme masina este doar un mijloc de transport si nu incerci sa faci performing art cu ea sau mai stiu eu ce manifest, nu vad ce e gresit sa ai o masina discreta.
De ce trebuie sa am o masina tipatoare care sa intoarca multe capete, nu am nevoie de laude pe strada le primesc in alte parti.
Vreau o masina decenta si subtila cu care sa merg nestingherit de privirile altora. Plus ca estetica nu poate fi negociata intrucat nu este un lucru stintific. Nu mai cataloga apriorii, ca nu e semn de inteligenta. Te salut din nou.
Nu sunt anti-VW, dar sunt marci care vin puternic din spate si detroneaza usor usor un model care era de nisa pana acum.
Polo arata grozav, daca facem comparatia cu generatia precedenta.Eh la asta ma asteptam si de la golf 6.
O evolutie mai interesanta.Din partea mea sa se vanda de 3x mai mult acest model ca nu ma afecteaza cu nimic, dar asta ar arata ca nu stim ce pot oferi alte modele si ne axam pe un singur gen de autoturism.
Si ca sa inchei, nu am postat comentarii aici ptr a incerca sa par mai inteligent, imi dadeam doar cu parerea...
Sunt artist si observ si inteleg frumosul atunci cand il vad :)
Salutari,Toate cele bune
Ai zis un pic mai sus ceva de oferte de pret. Alea se fac la masini noi. Iar la second hand, VW sunt tot scumpe. Mai scumpe decat alte marci.
In alta ordine de idei, tu ce vrei sa ne faci sa ne intelegem? Ca design-ul unei masini este CEL MAI IMPORTANT CRITERIU DE SELECTIE A UNEI MASINI?!?!? Presupun ca asta este prima ta vizita pe planeta Pamant...
"dar asta ar arata ca nu stim ce pot oferi alte modele si ne axam pe un singur gen de autoturism."
Poate-mi traduci si mie gugumania asta...Daca nu, ciocu mic artistule...
noi vorbim de ce scoti pe gura...
tu habar nu ai ca a place sau nu un design este un lucru subiectiv care trebuie spus personal si fara a generaliza?????
chiar atat de greu sa iti adjudeci parerea si sa nu o dai ca fiind totalitara si sa ne spui noua de alte marci???
chiar crezi ca noi nu am condus vazut si admirat alte masini ???
hai sa fim seriosi nu iti place spui ca tie propriu si personal nu iti place si mergi cu jaful tau de bravo, auris sau 207 si iti vezi de treaba ta artisitica......
jalnic......imi dau seama de operele tale plastice dramatice sau muzicale ca sunt la fel de pline de imaginatie ca exemplele tale de alte marci pentru care "ar trebui sa deschidem noi ochii"
ai venit tu illuminati si ne deschizi noua ochii ca noi nu stim inundatia de hatch-uri de pe piata.......multumim!!!!!
;))
in final o sa treceti toti pe masinute electrice
pa!