Jay Leno şi Chevrolet Volt: 17.700 km în 11 luni, fără realimentare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jay Leno este printre primii proprietari de Chevrolet Volt şi a mărturisit recent că nu a alimentat încă maşina, deşi a parcurs peste 17.700 de kilometri la bordul său în ultimele 11 luni. Practic, modelul a circulat în principal în modul electric, autonomia declarată, de 64 kilometri în modul electric, fiind suficientă pentru naveta lui Leno, care însumează doar 56 de kilometri. Celebrul comediant a ajuns să conducă Volt-ul în fiecare zi, iar modelul a devenit automobilul său preferat.
"Mi-au livrat Volt-ul pe 12 decembrie 2010. Mi l-au dat cu rezervorul plin. Am folosit mai puţin de jumătate din cantitate. Îl conduc în fiecare zi şi este maşina cu care merg de acasă la birou şi oriunde am treabă. Poţi merge 64 de kilometri gratis, spuneau ei (n.r. cei de la GM), iar modul în care o conduc eu nu porneşte niciodată motorul pe benzină. Este, cu adevărat, o realizare. Stiu că unii oameni s-au săturat să tot spun asta, dar chiar aşa este. Stii că este o maşină bună pentru că ei pierd bani pentru fiecare unitate vândută", a declarat Jay Leno într-un interviu pentru NewYork Times.
Chevrolet Volt costă 41.000 de dolari în Statele Unite, preţ din care se pot scădea până la 7.500 de dolari, în funcţie de scutirea federală de impozit. În condiţii fericite, Volt poate fi aşadar cumpărat cu numai 33.500 de dolari. Chevrolet Volt se vrea a fi autovehiculul electric de serie cu cea mai mare autonomie, estimată de oficiali la aproximativ 540 de kilometri. Mai exact, modelul american parcurge primii 60 de kilometri doar în mod electric, urmând ca mai apoi autonomia să fie extinsă cu ajutorul unui motor convenţional, care încarcă bateriile litiu-ion. Pentru a se simţi în siguranţă, clienţii lui Volt primesc o garanţie de opt ani sau 160.000 de kilometri pentru pachetul de baterii litiu-ion şi o conectivitate la serviciul OnStar pe o perioadă de 5 ani.
Via | NYTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Apropo: stiti ultimul banc cu Volt?
I: Care-i asemanarea dintre un Chevrolet Volt si un cocktail Molotov?
R: Amandoua sunt produse "revolutionare" si deosebit de inflamabile :))
urata masina
daca te incadrezi in autonomia masinii pe electric pana la birou si o bagi la incarcat, atunci e si normal ca sa nu folosesti benzina.
si cat timp stii ca ai de parcurs distanta recomandata atunci esti client de asa ceva. daca in schimb ai de parcurs sute de km atunci nu esti client pt o astfel de masina.
din nefericire pt o electrica pura, care nu are posibilitatea acelui extra range, volt poate sa te duca unde ai nevoie, folosind benzina. da, consuma, dar decat sa ramai ca prostul in pana de curent (la propriu).
Si cand ne gandim ca Volt e costisitor nu numai la achizitie, ci si la intretinere (avem 2 agregate, unul electric si altul pe benzina), atunci datele problemei se schimba. Cu banii de Volt poti sa-ti iei lejer un Nissan Leaf si sa-ti mai si ramana de o a 2-a masina pt nevoi extinse.
Asta pentru cei care tin cu adevarat la poluare si ruperea dependentei de petrol, cel putin in oras.
In viitorul nu foarte indepartat o infrastructura de incarcare suficient de dezvoltata si performanta incat probabilitatea de a ramane "ca prostul in pana" sa nu fie mai mare decat cea a unei masini cu motor termic.
Nu uita ca Nissan lucreaza intens la aspectul asta. Ba chiar ajuta si concurenta.
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-va-dona-400-de-statii-de-incarcare-a-masinilor-electrice-in-toata-41658.html
Poti merge si in regim full-electric si poti sa parcurgi si distante mari cu ajutorul propulsorului pe benzina.
Trebuie sa fii tare frustrat sa spui ca Leaf e o alegere mai buna.