Esential
10.000 | de comenzi a primit Jazz Hybrid în Japonia. |
4.4 | litri la 100 de km consumă versiunea europeană a modelului Jazz Hybrid. |
10.000 | de comenzi a primit Jazz Hybrid în Japonia. |
4.4 | litri la 100 de km consumă versiunea europeană a modelului Jazz Hybrid. |
Prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris, Honda Jazz Hybrid se dovedeşte deja un best-seller în Japonia, unde a reuşit să acumuleze 10.000 de comenzi în doar două zile de la lansare. Modelul ecologic se bucură de apetitul publicului local, care luna trecută a plasat modelul Prius în topul celor mai vândute modele din Japonia.
În Ţara Soarelui răsare, modelul hibrid pleacă de la echivalentul a 14.000 de euro, o sumă accesibilă, care motivează priza bună la public. Rezultatul lui Jazz Hybrid este cu atât mai încurajator cu cât din luna septembrie statul japonez a epuizat acordarea de scutiri de taxe pentru maşinile ecologice.
Performanţa subcompactului vine să confirme succesul de care se bucură Honda pe acest segment, unde Insight a înregistrat luna trecută o creştere de 69% a vânzărilor, mai mare decât cea de 14% a modelului Toyota Prius.
În cadrul evenimentului de lansare a modelului pe piaţa asiatică, oficialii Honda au declarat că este luată în considerare alternativa lansării unei versiuni electrice a modelului Jazz, gata de debut în 2012.
Alternativa fără emisii ar urma să aducă un volum de 2000 de unităţi vândute anual, în Japonia, în 2014.Versiunea europeană a modelului Jazz Hybrid va fi produsă în Anglia, constructorul japonez încercând în acest moment să găsească un partener capabil să dezvolte pachetul de baterii pentru a nu fi necesară importarea lor. O asemenea măsură ar urma să crească substanţial preţul modelului hibrid. Cea mai nouă versiune Jazz va fi capabilă să consume doar 4.4 litri /100 de kilometri şi să emită doar 104 g/km.
via | autoblog
Ti-au dat drumu comunistii de pe camp din nou?
Tractorul meu produce 145 de grame si e un pogon de masina care increteste asfaltu la plecarea de pe loc.
Daca e sa o compari totusi cu "farul calauzitor" al fenomenului hibrid (adica Prius care este mai mare si mai incapator), e durere: 92 de grame.
Ca sa fie umilinta totala, sa o comparam si cu cineva care este cam in aceeasi categorie cu Jazz (chiar un pic mai mare). Sa vezi acolo cum o sa-ti dea cu virgula si cu perioada...Fabia Combi Greenline produce doar 89 de grame...
"Ti-au dat drumu comunistii de pe camp din nou?"
Poate imi explici ce-ai vrut sa spui cu asta...Exprimarea e cam de clasa a 2-a de scoala speciala...
"O lista intreaga de emisii poluante pe care nu le ia nimeni in considerare"?!?!? Nu zau? Care sunt alea?
Americanii, care sunt disperati cu emisiile poluante, nu numai ca nu interzic TDI-ul dar il mai si premiaza. Este vorba de Green Car of the Year. Doi ani consecutivi...DUH...
Si cu incretitul, ai grija cum citesti. Daca VREI sau AI NEVOIE, poti sa incretesti asfaltu`. Asta nu inseamna ca fiecare plecare de pe loc usureaza cauciucurile cu jumatate de kilogram. La un asemenea regim de functionare n-ar rezista nici o masina prea mult. Nici macar Honda...